این طراحی به نظر ناقص و نمونه‌ای اولیه می‌آمد، اما به نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته با همین طرح پیش برود، چرا که دیشب رندرهای پیکسل فولد ۲ به بیرون درز کرده است و گوشی در آن‌ها کاملاً مشابه تصویری است که اوایل ماه جاری میلادی دیدیم. همانطور که مشاهده می‌کنید، نوار دوربین حذف شده و به جای آن با ماژول دوربینی روبرو هستیم که باید اعتراف کنیم چندان جذاب نیست.

پیکسل فولد 2

بر اساس اطلاعات منتشر شده و البته این رندرها، ظاهرا نمایشگر اصلی از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد که این یعنی با دوربین موردنظر با سلفی‌های خیلی باکیفیتی روبرو نخواهید شد اما همین تصمیم منجر به کاهش ضخامت حاشیه‌های نمایشگر شده است. نمایشگر بیرونی ۶.۴ اینچ اندازه دارد که البته اگر گوشه‌های آن را هم در نظر بگیرید اندازه‌ی نمایشگر به ۶.۶ اینچ می‌رسد. در این نمایشگر دوربین سلفی در حفره‌ی نمایشگر تعبیه شده است.

صفحه نمایش داخلی بدون در نظر گرفتن گوشه‌ها ۷.۹ اینچ و با در نظر گرفتن آن‌ها ۸.۱ اینچ اندازه دارد. زمانی که گوشی باز می‌شود، ابعاد آن ۱۵۵.۲ در ۱۵۰.۲ در ۵.۲۷ میلی‌متر است، به این معنی که بسیار مربعی‌تر از نسل قبلی خود محسوب می‌شود، همانطور که قبلاً شایعه شده بود. در حالت تاشو، ابعاد آن به ۱۵۵.۲ در ۷۷.۱ در ۱۰.۵۴ میلی‌متر می‌رسد، بنابراین حتی نازک‌تر از چیزی است که برای گلکسی زد فولد ۶ شایعه شده است.

پیکسل فولد 2

درگاه USB-C،  اسپیکر و جایگاه سیم کارت همگی روی قاب پایینی قرار دارند، در حالی که دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست هستند. بر اساس شایعات منتشر شده، گوگل برای پیکسل فولد ۲ از چیپست تنسور ۴ استفاده کرده که این یعنی ممکن است حوالی مهر سال آینده همراه با سری پیکسل ۹ رسما معرفی شود.

  • گوگل پیکسل ۷a در برابر پیکسل ۷؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

منبع: GSMArena

نوشته رندرهای پیکسل فولد ۲ طراحی متفاوت ماژول دوربین را نشان می‌دهد اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

منبع متن: digikala