خیلی‌ها دوست دارند بدانند افراد مشهور از چه گوشی موبایلی استفاده می‌کنند، خصوصا اگر این فرد، وزیر جوان و متولی اصلی صنعت مخابرات در کشور باشد. گاهی اوقات عکسی از سلبریتی‌ها یا دولتی‌ها منتشر می‌شود و کاربران سعی می‌کنند مدل گوشی آن‌ها را تشخیص دهند.

اما دیروز یکی از این افراد مشتاق در صفحه اینستاگرام آذری جهرمی از وی پرسیده بود مدل گوشی شما چیست، وزیر جوان نیز در پاسخ گفته بود از یک گوشی جی ال ایکس آریا استفاده می‌کند چون ایرانی است.

گوشی آذری جهرمی

بسیاری تردید داشتند که وزیر ارتباطات واقعا از این مدل گوشی استفاده می‌کند یا صرفا برای حمایت از تولید ملی چنین پاسخی داده است، تا اینکه آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود برای اثبات موضوع یک عکس با گوشی ایرانی منتشر کرد.

گوشی آذری جهرمی

وزیر ارتباطات در توضیح این عکس می‌گوید:

چند روزی است که گوشی سامسونگم رو گذاشتم کنار و از گوشی ایرانی آریا استفاده می‌کنم. انصافا گوشی خوبیه ولی جای کار خیلی داره. می‌خواهم یک گوشی باکیفیت و زیبا در کشور تولید بشه که ارزان باشد تا «همه‌ی مردم» بتوانند بخرند و استفاده کنند.

لطفا انتظارات خودتون از چنین تلفن همراهی رو کامنت کنید. اگر کسی هم دوست دارد داوطلب استفاده و تست این گوشی‌ها باشد اعلام کند تا برایش ارسال کنیم.

#همه‌با‌هم بهترین گوشی را خواهیم ساخت که هم سرعت و کیفیت بالایی داشته باشد و هم زیبا باشد تا به همه نشان بدهیم کار جوانان ایرانی چقدر عالی و خفن است!

به نظر شما گوشی‌های ایرانی چطور می‌توانند از نظر ارزش خرید نسبت به قیمت پرداختی، بالاتر از رقبای خارجی و مشهور خود قرار گرفته و یکی از انتخاب‌های اصلی کاربر ایرانی موقع خرید گوشی جدید باشند؟

The post وزیر ارتباطات می‌گوید تصمیم گرفته از گوشی ایرانی استفاده کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala