چند ماه قبل، سامسونگ صفحه‌نمایش Infinity Flex را نشان داد که در نخستین گوشی تاشو این شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد و هنوز تصویری از مدل نهایی این گوشی منتشر نشده است. به همین خاطر کنجکاوی زیادی پیرامون طراحی نهایی این گوشی وجود دارد.

ساعاتی قبل، سامسونگ ویتنام ویدیوی تبلیغاتی را منتشر کرد که البته خیلی زود آن را حذف کرد. در این ویدیو، شاهد محصولات نوآورانه‌ی زیادی هستیم. به‌عنوان مثال می‌توانیم به تبلتی اشاره کنیم که از هیچ حاشیه‌ای بهره نمی‌برد. در همین حین، این ویدیو تبلیغاتی خانمی را نشان می‌دهد که یک گوشی تاشو در دست دارد و مکانیزم آن تا حد زیادی مشابه گزارش‌ها و رندرهایی است که در رابطه با این گوشی منتشر شده.

گفته می‌شود کاربران برای بهره‌گیری از نمایشگر بزرگی که در داخل آن قرار دارد، باید این گوشی را باز کنند. همچنین در بخش بیرونی آن هم نمایشگر کوچک‌تری قرار دارد که برای انجام کارهای جزئی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مطمئنا در این ویدیو شاهد محصول واقعی نیستم ولی روی هم رفته ساز و کار و کلیت این گوشی را به خوبی نشان می‌دهد.

سامسونگ قرار است در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) در کنار گلکسی اس ۱۰، از نخستین گوشی تاشو خود پرده‌برداری کند. طبق گزارش‌های منتشر شده، این گوشی از نمایشگر ۴.۵۸ اینچی معمولی و نمایشگر ۷.۳ اینچی تاشو بهره می‌برد.در ادامه می‌توانید این ویدیوی تبلیغاتی را مشاهده کنید.

منبع: SamMobile

The post آیا در این ویدیو تبلیغاتی شاهد مدل نهایی گوشی تاشو سامسونگ هستیم؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala