Nintendo Switch Surpasses Xbox One and PS4

به نظر می‌رسد که کنسول Nintendo Switch فروش بهتری نسبت به کنسول‌های PS4 و Xbox One در زمان مشابه در سال گذشته دارد. این چیزی است که می‌توان از نموداری که به تازگی توسط وبسایت Statista منتشر شده فهمید، نموداری که بر طبق جدیدترین اطلاعات فروش Nintendo Switch تهیه شده است. براساس این اطلاعات، کمپانی Nintendo اعلام کرده است که جدیدترین پلتفورم آن‌ها دو سوم فروش کنسول در آمریکا در ماه سپتامبر سال 2017 را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، طبق گزارشات گروه NPD  که میزان فروش بازی‌های ویدیویی در آمریکا را بررسی می‌کند، در ماه سپتامبر، کنسول Nintendo Switch‌ بار دیگر توانست رتبه‌ی نخست پرفروش‌ترین کنسول‌های نسل فعلی را به دست آورد. این سومین ماه متوالی است که Switch جایگاه نخست را از آن خود می‌کند و در هفت ماهی که از عرضه‌ی آن می‌گذرد پنج بار پرفروش‌ترین کنسول ماه بوده است. تنها در آمریکا تاکنون بیش از دو میلیون دستگاه Nintendo Switch به فروش رسیده است و این در حالی است که هنوز فصل تعطیلات پرسود کریسمس شروع نشده است.

نمودارهای منتشرشده به مقایسه‌ی فروش Nintendo Switch در آمریکا در سال 2017 با پرفروش‌ترین پلتفورم سال 2016 می‌پردازند. نکته‌ی جالب این‌ که Switch فروش بیش‌تری نسبت به رقبای اصلی خود در زمان مشابه در سال گذشته داشته است. از این حیث تا کنون Nintendo Switch تنها در ماه آگوست مغلوب شده است بدین معنی که میزان فروش آن در آگوست 2017 کمتر از میزان فروش Xbox One در آگوست 2016 بوده است. در آگوست 2016، Xbox One S‌ عرضه شد و Xbox One پرفروش‌ترین کنسول در آمریکا در آن ماه نام گرفت.  

Nintendo Switch is the Best-selling Console in the U.S.

البته این آمار تنها مربوط به آمریکاست و باید توجه داشت که PS4 و Xbox One‌ چند سالی است که در بازار حضور دارند. با این حال این آمار فروش برای Nintendo یک شاهکار بزرگ محسوب می‌شود به ویژه در حضور کنسول‌هایی مانند PS4 Slim، Xbox One S و PS4 Pro که مدت زیادی از عرضه‌ی آن‌ها نمی‌گذرد.

دیدگاه شما در مورد این خبر چیست؟ از نظر شما نینتندو می‌تواند این روند را در سال اینده نیز ادامه دهد؟

منبع متن: pardisgame