xbox one x

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Game Spot، مایکروسافت کنسول جدیدی به نام Xbox One X را ۷ نوامبر معادل ۱۶ آبان عرضه خواهد‌کرد. این کنسول، نسخه‌ی قوی‌تر ایکس باکس وان بوده و قیمتش در آمریکا 500 دلار است. با اینکه مایکروسافت انتظار دارد این کنسول فروش بسیار خوبی داشته باشد ( از همین حالا پیش فروش می‌شود)، ولی فیل اسپنسر معتقد است که ایکس باکس وان مدل S همچنان در این نسل، پرفروش ترین کنسول مایکروسافت خواهد بود.

او امروز در Brazil Game Show به ما گفت: "Xbox One S برای ما همچنان شماره‌ی یک بازار خواهد‌ بود. این کنسول قیمت معقول‌تری دارد. همان بازیها را دارد. در کل کنسولی است که پرفروش خواهد بود."  

ولی Xbox One X برای بازیکنانی است که دنبال "بهترین تجربه" با یک کنسول خانگی هستند. حتی اگر یک تلوزیون 4k نداشته‌باشید، هنوز می‌توانید از نیروی بیشتر کنسول و امکانات دیگرش لذت ببرید. اما درست مانند جریان کنترلر Xbox One Elite ، Xbox One برای همه نیست. اما بازیکنان حق انتخاب دارند؛ اگر می‌خواهند یک تجربه ی سطح بالا داشته باشند.

"چه یک تلویزون 1080p داشته باشید یا 4K، تجربه‌ی عالی‌ای خواهید‌‌ داشت. اما این کنسول برای همه نیست. درست مانند کنترلر Xbox One Ellite ، ما به همه نگفتیم که اگر یک کنترلر اضافی می‌خواهید، بروید کنترلر Elite را بخرید. ما تعدادی زیادی از آن کنترلر‌ها را فروختیم. همانطور که می‌دانید در دنیای بازی، افراد زیادی هستند که در حد معمولی بازی می‌کنند و کسانی هم هستند که بازی کردن، سرگرمی اولشان است و بنابراین ما می‌خواهیم که آنها بهترین تجربه را داشته باشند. من بازی هایی را به صورت 4K و HDR دیده ام، فوق العاده هستند. اما این بدین معنی نیست که همه باید این کار را انجام دهند. ما به گیمرها این حق انتخاب را می‌دهیم. به شخصه از محصولی که قرار است عرضه کنیم مطمئنم."

آیا شما هم ماه بعد Xbox One X را خریداری خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

 

 

منبع متن: pardisgame