به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dsogaming، ساعاتی پیش Blue Entropy Studios ویدیویی از گیم‌پلی عنوان Reaching for Petals منتشر کرد. در این عنوان بازیکن با سفری کوتاه، خود را به قله کوهستانی می‌رساند که پیش از این توسط هیچ کسی فتح نشده است. هدف بازیکن از این سفر آشکار کردن ذات و طبیعت واقعی این کوهستان است.

 عنوان Reaching for Petals از داستانی احساسی برخوردار است ولی علی‌رغم داستان خوب آن، از گیم‌پلی کاملی بهره نمی‌برد. قدم زدن در بازی تنها کاری است که می‌توان در این بازی انجام داد. به عبارتی می‌توان گفت که گیم‌پلی تنها به قدم‌زدن و پرش محدود می‌شود. بخش داستانی بازی تنها دارای چهار فصل است و به قدری کوتاه است که می‌‌توان در یک ساعت آن را به اتمام رساند.

موتور بازی‌سازی مورد استفاده برای این بازی Unreal Engine 4 بوده است و با توجه به اینکه این عنوان در کشور هند ساخته شده است، به نسبت خوب به‌نظر می‌آید. با این وجود همچنان از مشکلات بزرگی در زمینه گرافیک رنج می‌برد. این مشکلات از جزییات پایین، تغییر اشیا در هنگام نگاه به آنها و حتی کیفیت پایین بافت‌ها را شامل می‌شود. انتظار وجود چنین مشکلاتی در عنوانی در سبک شبیه‌ساز پیاده‌روی بسیار دور از ذهن است چرا که موفقیت عنوانی در این سبک مستلزم عدم وجود چنین مشکلاتی در بازی است.

دانلود با کیفیت SDدانلود با کیفیت HD

عملکرد این عنوان بر روی PC نیز سرد و بی‌روح به‌نظر می‌رسد. با توجه اینکه جزییات محیط اندک هستند و از طرفی هم جزییات پویا در بازی وجود ندارد، سرعت 70 تا 75فریم در محیط‌های باز چندان جالب نیست. این تست با کارت‌گرافیک Nvida GTX 980Ti و با رزولوشن 1080P در تنظیمات گرافیکی High انجام شده است.

عنوان Reaching for Petals در حال حاضر 9.99 یورو قیمت دارد و قرار است در تاریخ 11 سپتامبر با 5درصد تخفیف عرضه شود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا با توجه به زمان اندک این بازی، قصد تجربه آن را دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame