بار دیگر شایعات مربوط به عرضه‌ی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بر روی Xbox One قوت گرفته است. به گزارش پردیس‌گیم، اخیرا سایت xboxachievements مدعی شده است که یک ویدئو براساس نسخه Xbox One بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy منتشر شده است.

این ویدئو را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

 

دانلود با کیفیت SD - دانلود با کیفیت HD

همانطور که دیدید، در این ویدئو شاهد طراحی رابط کاربری Xbox One و شکل دکمه‌های مخصوص آن بودیم، هر چند نکته‌ی جالب این است که در بخشی از آن برای ذخیره‌ی بازی از ایکون کارت حافظه‌ی PlayStation استفاده شده بود! همچنین خرده‌فروشی  Base.com صفحه‌ی رسمی فروش Crash Bandicoot N.Sane Trilogy بر روی Xbox One‌ را قرار داده است و تاریخ انتشار بازی 8 دسامبر (17 شهریور) است.

با توجه به این اخبار، به نظر می‌رسد اکنون دیگر باید منتظر تایید شدن بازی بر روی Xbox One باشیم هر چند در مورد ویدئو باید این احتمال را داد که مربوط به نسخه PC باشد. دیدگاه شما در این رابطه چیست؟

لازم بذکر است Crash Bandicoot N.Sane Trilogy تا بدین لحظه از لحاظ فروش عملکرد خیره‌کننده‌ای بر روی PS4 داشته است و اخیرا برای ششمین هفته‌ی متوالی در صدر جدول فروش بازار بریتانیا قرار گرفت؛ اما عرضه‌ی بازی بر روی PC و Xbox One بی‌شک می‌تواند باعث گسترده‌تر شدن فروش آن شود.

منبع متن: pardisgame