هوادران سبک مبارزه‌ای و مخصوصا سری Street Fighter می‌توانند پنجمین نسخه‌ی اصلی در این مجموعه را در این هفته به صورت رایگان تجربه کنند. بازی Street Fighter V در شبکه‌ی استیم هم‌اکنون به صورت رایگان در اختیار بازی‌بازان قرار دارد. البته باید ذکر کنم که این فرصت برای مدت طولانی در اختیار بازی‌بازان نخواهد بود […]

Street Fighter V را به صورت رایگان تجربه کنید

هوادران سبک مبارزه‌ای و مخصوصا سری Street Fighter می‌توانند پنجمین نسخه‌ی اصلی در این مجموعه را در این هفته به صورت رایگان تجربه کنند.

بازی Street Fighter V در شبکه‌ی استیم هم‌اکنون به صورت رایگان در اختیار بازی‌بازان قرار دارد. البته باید ذکر کنم که این فرصت برای مدت طولانی در اختیار بازی‌بازان نخواهد بود و تا اواسط این هفته بیشتر نمی‌توانید این بازی را به صورت رایگان تجربه کنید.

اگر شما اکنون بازی را به صورت رایگان دانلود کنید، پس از اتمام مهلت داده شده یا به صورت دقیق‌تر، یک روز و هشت ساعت دیگر، بازی برای شما قفل شده و باید برای تجربه‌ی آن به صورت کامل بازی را خریداری کنید. پس اگر اکنون بازی را دانلود کنید، فرصتی حدود ۳۲ ساعت برای تجربه‌ی آن به صورت رایگان در اختیار دارید. ولی خبر خوب برای بازی‌بازان این است که پس از مهلت رایگان بودن بازی، برای آن دسته از بازیکنانی که قصد خرید این عنوان را دارند، شبکه‌ی استیم تخفیفی قابل توجه را در نظر گرفته است. شما می‌توانید این بازی را با ۶۰ درصد تخفیف خریداری کرده و از آن لذت ببرید.

بازی Street Fighter V: Arcade Edition در تاریخ ۲۶ دی سال ۹۶ (۱۶ ژانویه ۲۰۱۸) برای کنسول پلی استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت. شما می‌توانید نقد و بررسی این بازی تحت عنوان «ج» مثل جنگ‎جوی خیابانی | نقد‎ و بررسی بازی Street Fighter V را نیز مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa