هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) در مصاحبه‌ای در مراسم San Diego Comic-Con 2019، عقیده‌ی خود را نسبت به بازی‌های بتل رویال بیان کرد. به نظر می‌رسد که کوجیما دل خوشی از این سبک ندارد. در حال حاضر، حالت بتل رویال به یکی از پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است. این موضوع باعث شده که شرکت‌های […]

SDCC 2019 | هیدئو کوجیما سبک بتل رویال را به چالش می‌کشد

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) در مصاحبه‌ای در مراسم San Diego Comic-Con 2019، عقیده‌ی خود را نسبت به بازی‌های بتل رویال بیان کرد. به نظر می‌رسد که کوجیما دل خوشی از این سبک ندارد.

در حال حاضر، حالت بتل رویال به یکی از پرطرفدارترین سبک‌های بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است. این موضوع باعث شده که شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی به ساخت عناوینی با این سبک روی آورند و از بازی‌های مهمی که می‌توانستند ساخته شوند، صرف نظر کردند و بودجه‌ی آن‌ها را به بازی‌های بتل رویال اختصاص دادند. بدون شک حالت بتل رویال یکی از پول‌سازترین سبک‌های موجود است، ولی تاثیر بدی برروی استودیوهای بزرگ گذاشته و باعث شده که این استودیوها از رسالت اصلی خود که آفرینش خلاقیت است، دور شوند.

هیدئو کوجیما که از خلاق‌ترین سازندگان بازی‌های ویدئویی است، در طی مصاحبه‌ای در مراسم San Diego Comic-Con 2019، هنگامی که در حال توضیحاتی در باب بازی Death Stranding بود، از عقیده‌ی خود در مورد حالت بتل رویال سخن گفت. از سخنان کوجیما معلوم شد که وی هیچ علاقه‌ای به سبک بتل رویال ندارد و در همین حال، تماشاچیان شروع به تشویق کوجیما نمودند. وی در این باب افزود:

راحت‌ترین کار برای پول درآوردن، ساختن یک بازی است که در آن بازی‌بازان در یک جزیره جمع شده و به هم شلیک می‌کنند؛ من هرگز چنین چیزی را نخواهم ساخت.

این موضوع بسیار خوشحال کننده است که هیدئو کوجیما قصد ندارد تا راه خود را دستخوش تغییر کند و تصمیم دارد که به سبک خلاقانه‌ی خود ادامه دهد. همچنین با شنیدن این خبر، بازی‌بازان زیادی آسوده خاطر شدند و مطمئن گشنتد که این سازنده‌ی افسانه‌ای، به این زودی‌ها در مقابل سبک بتل رویال سر خم نمی‌کند.

بازی Death Stranding در تاریخ جمعه ۱۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸ (۸ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. شایعاتی مبنی بر انتشار این بازی برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی گزارش شده است که شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، به خبر Death Stranding یک عنوان انحصاری زمانی است، مراجعه نمایید.

منبع متن: gamefa