از بازی‌هایی که در این چند هفته‌ی اخیر پس از مراسم بزرگ E3 2019، توجه‌ی افراد زیادی را جذب کرده است عنوان Marvel’s Avengers شناخته می‌شود که در حال حاضر توسط شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس (Square Enix) ساخته و توسعه داده می‌شود. حال به تازگی اخبار و گزارش‌هایی مبنی پخش شدن ویدئوی گیم‌پلی بعدی این […]

ویدئوی گیم‌پلی بعدی Avengers در رویداد San Diego Comic-Con پخش خواهد شد

از بازی‌هایی که در این چند هفته‌ی اخیر پس از مراسم بزرگ E3 2019، توجه‌ی افراد زیادی را جذب کرده است عنوان Marvel’s Avengers شناخته می‌شود که در حال حاضر توسط شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس (Square Enix) ساخته و توسعه داده می‌شود. حال به تازگی اخبار و گزارش‌هایی مبنی پخش شدن ویدئوی گیم‌پلی بعدی این بازی به صورت اختصاصی برای شرکت کنندگان مراسم San Diego Comic-Con منتشر شده‌اند.

رونمایی از بازی Marvel’s Avengers یکی از بزرگ‌ترین رونمایی‌های شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس در E3 امسال بود و این رونمایی، برای هواداران این بازی بسیار جذاب واقع شد. با اینکه در مراسم E3 امسال، شرکت اسکوئر انیکس به معرفی و رونمایی از این عنوان پرداخت، اما همچنان سوال‌های زیادی در مورد این بازی وجود دارند که بدون جواب مانده‌اند. انتشار ویدئوها و تریلرهای مختلفی از گیم‌پلی بازی Marvel’s Avengers، می‌تواند ما را بیشتر با این عنوان منحصر به فرد و خاص آشنا کند.

در همین راستا، به تازگی شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس اعلام کرده که از ویدئوی بعدی گیم‌پلی بازی Marvel’s Avengers در مراسم San Diego Comic-Con رونمایی خواهد کرد که تنها شرکت کنندگان این رویداد قادر به تماشای آن هستند. این مراسم هفته‌‌ی آینده در تاریخ پنچشنبه ۲۷ تیر ماه سال ۱۳۹۸ مصادف با ۱۸ جولای ۲۰۱۹ میلادی آغاز خواهد شد. طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده از استودیوی کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، در کنفرانس مربوط به Marvel’s Avengers، ویدئویی از بازی نشان داده خواهد شد که اطلاعات و جزئیات جدید و بیشتری را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار می‌دهد و به عنوان رونمایی از اولین ویدئوی گیم‌پلی عمومی شناخته خواهد شد. در هر صورت اگر جزو طرفداران و هواداران این بازی هستید، با شرکت در این رویداد ویدئوی مذکور را به صورت اختصاصی مشاهده کنید.

بازی Marvel’s Avengers در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ (۱۵ می سال ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، پلتفرم‌ رایانه‌ی شخصی و همچنین سرویس گوگل استدیا عرضه می‌شود. همچنین پیش خرید این بازی به کاربران پلی‌اسیتشن ۴ اجازه می‌دهد تا زودتر از سایر کاربران به نسخه‌ی بتا بازی و سایر ویژگی‌های آن دسترسی داشته باشند.بد نیست بدانید بازی Marvel’s Avengers در سبک اکشن و ماجراجویی شناخته شده که به صورت تک‌ نفره در بخش اصلی داستانی و البته همکاری چهار نفره در ماموریت‌های فرعی در حال توسعه است. در هر صورت به نظر می‌رسد شاهد یک عنوان بی‌نظیر و منحصر به فرد در صنعت بازی‌سازی در سال ۲۰۲۰ باشیم که توجه‌ی افراد زیادی را تا به الان به خود جلب کرده است.

منبع متن: gamefa