به جرات می‌توان گفت که یکی از بی‌نظیرترین و منحصر به فردترین عناوین در میان بازی‌های ویدئویی، سری بازی The Witcher شناخته می‌شود که تا به الان، توجه‌ی میلیون‌ها نفر را به خود جذب کرده است. به تازگی اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر تعداد نسخه‌های فروش رفته از تمامی نسخه‌های این سری در دسترس قرار […]

میزان فروش سری بازی The Witcher اعلام شد

به جرات می‌توان گفت که یکی از بی‌نظیرترین و منحصر به فردترین عناوین در میان بازی‌های ویدئویی، سری بازی The Witcher شناخته می‌شود که تا به الان، توجه‌ی میلیون‌ها نفر را به خود جذب کرده است. به تازگی اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر تعداد نسخه‌های فروش رفته از تمامی نسخه‌های این سری در دسترس قرار گرفته که قطعا برای طرفداران و هواداران آن جالب به نظر خواهد آمد.

در میان تمامی نسخه‌های این سری بازی خاص، این نسخه‌ی سوم است که از همه بیشتر به چشم بازی‌بازان و کاربران آمد و به نوعی سر و صدای زیادی به پا کرد. بازی Witcher 3: Wild Hunt که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، یکی از بزرگ‌ترین عناوین نقش‌آفرینی تاریخ است. شخصیت اصلی این بازی یعنی گرالت (Geralt) ملقب به گرگ سپید، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. مبارزی که برای دوستان و یاران خود همانند کوهی محکم به همراه پشتوانه‌ای استوار شناخته می‌شود و برای دشمنان خود القاب مختلفی همچون قصاب بلاویکن (Butcher of Blaviken) را در اختیار دارد. همان‌طور که می‌دانید طنز خاصی در پس‌زمینه‌ی حرف‌های گرالت وجود دارد که نشان از بیزاری او از جنگ و نزاع می‌دهد، ولی به موقع جنگ کمتر کسی است که توان مقابله با او را داشته باشد. شخصیت گرالت در نسخه‌ی سوم این سری حاضر است از تمام دارایی‌های خود و حتی جان خودش بگذرد اما دخترخوانده‌‌اش، سیری (Ciri)، آسیبی نبیند. اینگونه است که گرالت به یکی از برترین شخصیت‌های صنعت بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است.

حال به تازگی شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) از میزان فروش نسخه‌های این سری بازی رونمایی کرده و اطلاعاتی را در اختیار بازی‌بازان و کاربران قرار داده است. طبق اخبار و گزارش‌های ارائه شده، سری بازی The Witcher تا به الان بیش از ۴۰ میلیون نسخه را به فروش رسانده است که این آمارها از موفقیت بی حد و حصر این بازی ویدئویی حکایت می‌کنند. لازم به ذکر است که در این میان، نسخه‌ی سوم این سری یعنی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در طول عمر کوتاه خود بیش از ۲۰ میلیون نسخه به فروش رسانده و نصف مقدار کل فروش را به خود اختصاص داده است. البته این اعداد و ارقام مربوط به کنسول‌های پلی‌اسیتشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی است. در آینده با انتشار این بازی برروی نینتندو سوییچ، شاهد فروش حتی بیشتر آن نیز خواهیم بود.

به جرات می‌توان گفت که بازی‌ Witcher 3 انقلابی عظیم در سبک بازی‌های نقش‌آفرینی ایجاد کرد. تا زمان عرضه‌ی این بازی، عنوان دیگری را مشاهده نکرده‌ بودیم که داستان مراحل فرعی حتی در قسمت‌هایی از داستان مراحل اصلی بازی جذاب‌تر به نظر رسند. ریزه‌کاری‌ها و دقتی که در این بازی به خرج داده شده بود تا مدت‌ها تعجب همگان را برانگیخته بود. خط داستانی اصلی بازی که البته بسیار طولانی هم بود، به خوبی توانست تمامی بازی‌بازان را جذب خود کند و به‌طور هیجان‌انگیزی به هیچ وجه حس تکراری بودن نداشت. تمامی این موارد در کنار گرافیک هنری و فنی خیره‌کننده، گیم‌پلی هیجان‌انگیز و موسیقی گوش‌نواز، ترکیبی لذت‌بخش را به بازی‌بازان ارائه دادند که بی‌شک برای افراد زیادی تا مدت‌ها خاطره خواهد ساخت.

بازی Witcher 3 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی اصلی را در این نشانی، نقد بسته‌ی الحاقی اول را از اینجا و نقد و بررسی کامل بسته‌ی الحاقی سوم این بازی تحت عنوان بدرود گرگ سپید… بدرود | نقد و بررسی بسته الحاقی Blood and Wine بازی The witcher 3 را مطالعه کنید.

همچنین نقد و بررسی ویدئویی این عنوان نیز برای شما آماده شده است که با نام ویدئو گیمفا: باشکوه ترین خداحافظی تاریخ | بررسی ویدئویی The Witcher 3: Wild Hunt می‌توانید آن را تماشا کنید. در نهایت، شما می‌توانید خبر معرفی این بازی برای نینتندو سوییچ را در این نشانی مطالعه کنید.

منبع متن: gamefa