به مناسبت انتشار سومین قسمت از سری John Wick، شرکت اپیک گیمز (Epic Games) قصد دارد یک رویداد جدید با محوریت این فیلم را به بازی Fortnite اضافه کند. این اولین باری نیست که سازندگان فیلم‌های مختلف از اضافه کردن یک رویداد به بازی Fortnite برای معرفی و تبلیغ فیلم خود استفاده می‌کنند. چند هفته‌ی […]

Fortnite | رویداد جدید بازی با محوریت فیلم John Wick معرفی شد

به مناسبت انتشار سومین قسمت از سری John Wick، شرکت اپیک گیمز (Epic Games) قصد دارد یک رویداد جدید با محوریت این فیلم را به بازی Fortnite اضافه کند.

این اولین باری نیست که سازندگان فیلم‌های مختلف از اضافه کردن یک رویداد به بازی Fortnite برای معرفی و تبلیغ فیلم خود استفاده می‌کنند. چند هفته‌ی پیش و هم‌زمان با روی پرده رفتن آخرین قسمت از سری فیلم‌های Avengers، شاهد اضافه شدن یک رویداد محدود به بازی با محوریت این فیلم بودیم. حالا نوبت به فیلم John Wick و کیانو ریوز (Keanu Reeves) رسیده است تا وارد این رقابت بتل رویال و محبوب شوند. این رویداد جدید که به مدت محدودی در دسترس کاربران قرار خواهد داشت، یک پوسته با طرح شخصیت اصلی فیلم و یک حالت جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده برروی وب‌سایت اپیک گیمز، این رویداد جدید Wick’s Bounty نام دارد. اگر با داستان قسمت سوم فیلم John Wick آشنا باشید، احمتالا می‌توانید حدس بزنید که این حالت از بازی به چه شکلی خواهد بود. همان‌طور که در این فیلم تعداد بی‌شماری قاتل و مزدور جایزه بگیر به دنبال کشتن John Wick هستند، در این رویداد نیز شما باید با کشتن دیگر بازی‌بازان، جایزه‌ی تعیین شده برای آن‌ها را در قالب Gold جمع‌آوری کنید. هر کس که بتواند زودتر از دیگران ماموریت مشخص شده را کامل کند، برنده‌ی رقابت خواهد بود.

کامل کردن چالش‌های اضافه شده به این رویداد، آیتم‌های مختلفی با محوریت فیلم را نصیب شما خواهد کرد. در این میان می‌توان به آیتم‌هایی مانند Gold Token Back Bling, One Shot Glider, Boogeyman Wrap و مقدار قابل توجهی XP اشاره کرد. علاوه بر این، پوسته‌ی مربوط به شخصیت اصلی فیلم به فروشگاه بازی نیز اضافه شده است.

با این حال، اگر از طرفداران سرسخت این سری هستید و دوست دارید بازی در نقش خود John Wick را تجربه کنید، شانس به شما رو کرده است. عنوان John Wick Hex که اخیرا معرفی شد به شما این اجازه را می‌دهد تا در یک بازی استراتژیک و اکشن، حضور در نقش این قاتل حرفه‌ای را تجربه کنید. بازی بتل رویال Fortnite هم‌اکنون به صورت رایگان برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند در دسترس است.

منبع متن: gamefa