بر اساس گزارش منتشر یافته از سوی یک توسعه دهنده اروپایی ناشناخته، Gran Turismo 7 برای کنسول پلی‌استیشن ۵ سونی در دست ساخت قرار دارد و هر زمان که این کنسول عرضه گردد، این بازی نیز منتشر خواهد شد. در حقیقت، جدیدترین نسخه این سری ماشین‌سواری، بازیِ زمانِ عرضه نسل جدید کنسول‌های پلی‌استیشن است. همانطور […]

شایعه: بازی Gran Turismo 7 برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دست ساخت است

بر اساس گزارش منتشر یافته از سوی یک توسعه دهنده اروپایی ناشناخته، Gran Turismo 7 برای کنسول پلی‌استیشن ۵ سونی در دست ساخت قرار دارد و هر زمان که این کنسول عرضه گردد، این بازی نیز منتشر خواهد شد. در حقیقت، جدیدترین نسخه این سری ماشین‌سواری، بازیِ زمانِ عرضه نسل جدید کنسول‌های پلی‌استیشن است. همانطور که می‌دانید، آخرین نسخه این مجموعه تحت عنوان Gran Turismo Sport در سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه شد. هرچند به خوبی دیگر نسخه‌های این سری نبود. با این حال، Gran Turismo یکی از بزرگترین سری عناوینِ سونی محسوب می‌شود و جای شگفتی نیست که نسخه جدید آن، برای کنسول پلی‌استیشن ۵ عرضه گردد.

نه تنها Gran Turismo، بلکه بیشتر بازی‌های ماشین‌سواری، گرافیک چشم‌نوازی ارائه می‌دهند. به بیان دیگر، Gran Turismo جدید گزینه خوبی برای نمایش قدرت پلی‌استیشن ۵ است و احتمالاً خرده‌فروشی‌های زیادی به نمایش دموی این بازی در فروشگاه‌های خود خواهند پرداخت.

با این حال، هیچگاه یک نسخه از سری Gran Turismo به عنوان بازی روز عرضه کنسول‌های سونی در دسترس قرار نگرفته‌اند و همین باعث شده است تا صحت این شایعه کمرنگ‌تر شود. کازونوری یامائوچی (Kazunori Yamauchi)، خالق این سری، پیش از این به جدیدترین نسخه این مجموعه اشاره کرده بود و بیان داشت که جدیدترین نسخه، یک بازی شماره‌دار خواهد بود و محتوای آفلاین بیشتری نسبت به Gran Turismo Sport ارائه می‌دهد. در حقیقت، پس از عرضه Gran Turismo 6 در سال ۲۰۱۳ میلادی، شاهد انتشار نسخه‌ای شماره‌دار از این مجموعه محبوب نبودیم.

اگرچه به احتمال زیاد، شاهد عرضه جدیدترین قسمت از سری Gran Turismo برروی کنسول نسل نهمی سونی خواهیم بود، اما باز هم تا زمانی که این اطلاعات به صورت رسمی اعلام نگردند، نباید آن را قطعی دانست. برای کسب اطلاعات بیشتر، گیمفا را در روزهای آینده دنبال کنید و پیگیر جدیدترین اخبار منتشر شده از کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت باشید.

منبع متن: gamefa