استودیوی Thatgamecompany به مناسبت ۱۰ سالگی انتشار عنوان Flower تصمیم گرفته است تا آن را برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر کند. ۱۰ سال پیش در چنین تاریخی، عنوان ماجراجوییِ Flower برای کنسول‌ پلی‌استیشن ۳ منتشر شد و مورد تحسین بسیاری قرار گرفت اما حال استودیو سازنده آن از انتشار این بازی برای رایانه‌های شخصی خبر […]

عنوان Flower برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

استودیوی Thatgamecompany به مناسبت ۱۰ سالگی انتشار عنوان Flower تصمیم گرفته است تا آن را برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر کند.

۱۰ سال پیش در چنین تاریخی، عنوان ماجراجوییِ Flower برای کنسول‌ پلی‌استیشن ۳ منتشر شد و مورد تحسین بسیاری قرار گرفت اما حال استودیو سازنده آن از انتشار این بازی برای رایانه‌های شخصی خبر داد. پیش از این نیز شاهد انتشار این عنوان بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ویتا و آی او اس بوده‌ایم و حال با انتشار آن برای رایانه‌های شخصی، بازی‌بازان می‌توانند برای باری دیگر و به قیمت بسیار کم ۳٫۹۹ دلار (از طریق فروشگاه اپیک گیمز) و ۶٫۹۹ دلار (از طریق فروشگاه استیم) آنرا تجربه کنند.

در این بازی شما کنترل باد را به دست می‌گیرید و با محیط آرام‌بخشی که این بازی ارائه می‌دهد، گل‌های مختلف را جابجا می‌کنید و تاثیراتی را روی محیط آن از خود به جای می‌گذارید. لازم به ذکر است که این عنوان با کیفیت ۴K برای رایانه‌های شخصی در دسترس است.

شما می‌توانید از حالا این عنوان زیبا را که توسط شرکت آناپورنا اینتراکتیو (Annapurna Interactive) منتشر شده است، از فروشگاه‌های ذکر شده خریداری کنید و از دنیای بسیار زیبای آن لذت ببرید.

منبع متن: gamefa