استودیوی گرپل‌هوک گیمز (GrappleHook Games) در خبری جدید، تاریخ انتشار بازی Skorecery  برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ را مشخص کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی با ما همراه باشید. Skorecery را می‌توان از سری بازی‌های پلتفرمر و اکشن دانست که سازندگان در ساخت آن از عناوینی مانند Pong و Breakout الهام گرفته‌اند. البته تفاوت […]

تاریخ انتشار بازی Skorecery برای پلی‌استیشن ۴ مشخص شد

استودیوی گرپل‌هوک گیمز (GrappleHook Games) در خبری جدید، تاریخ انتشار بازی Skorecery  برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ را مشخص کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی با ما همراه باشید.

Skorecery را می‌توان از سری بازی‌های پلتفرمر و اکشن دانست که سازندگان در ساخت آن از عناوینی مانند Pong و Breakout الهام گرفته‌اند. البته تفاوت زیادی بین Skorecery با عناوین ذکرشده از جمله نحوه‌ی مبارزات و مراحل وجود دارد که بازی‌بازان در آینده متوجه خواهند شد. بازی‌بازان برای پیروزی در این بازی می‌توانند از جادوها و مهارت‌های مختلفی استفاده کرده و رقبای خود را به زانو در بیاورند. حالت‌های مختلفی در این عنوان وجود دارند که از میان آن‌ها می‌توان به بخش تک‌نفره و دونفره اشاره کرد.

به نقل از سازندگان، این بازی در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ (۵ فوریه ۲۰۱۹ میلادی) برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود. اگر از طرفداران عناوین پلتفرمر هستید، Skorecery را از دست ندهید.

منبع متن: gamefa