در طی جلسهی اخیر نینتندو که پس از انتشار گزارش مالی سه ماه سوم این شرکت برگزار شد، این شرکت تائید کرد که در حال آماده کردن حداقل یک بازی معرفی نشده برای عرضه در سال مالی ۲۰۱۹ (یعنی تا آپریل ۲۰۲۰) است. آقای تاکاشی موچیازاکی (Takashi Mochizuki)، خبرنگار Wall Street Journal، در جلسهی مذکور […]
به مناسبت انتشار بازی Wargroove، تیم توسعه دهنده یک رویداد هر چیزی که میخواهید را از من بپرسید (AMA) را در انجمن ردیت برگزار کرد. یکی از متداولترین سوالاتی که توسط طرفداران مطرح شد، وضعیت پشتیبانی و عرضهی محتویات پس از عرضه برای بازی بود. خبر خوب این است که چاکلفیش (Chucklefish) قطعاً به پشتیبانی […]
تهیهکنندهی ارشد بازی Anthem با انتشار مطلبی بیان کرده است که نسخهی رایانههای شخصی این بازی با توجه به بازخوردهای کاربران نسخهی بتا، دچار تغییراتی خواهد شد. هدف اصلی برگزاری نسخهی بتا یافتن مشکلات اصلی بازی و رفع کردن آنها پیش از عرضهی نسخهی نهایی است. استودیوی بایوور (BioWare) و بازی جدید آنها یعنی Anthem […]
روز گذشته یکی از کارمندان 4A Games مدعی شد که اگر Metro Exodus توسط تمام دارندگان PC مورد تحریم و بیمحلی قرار گیرد، نسخه بعدی سری برای این پلتفرم عرضه نمیشود و همین موضوع باعث ناراحتی بسیاری از دارندگان این پلتفرم شد. حال، Deep Silver و 4A Games بیانیهای رسمی در رابطه با این موضوع منتشر کردند.
Microsoft یکی از حامیان و مدافعان قدرتمند کراس پلتفرم طی سال گذشته و پیش از آن بوده و بالاخره توانستند تا چندی پیش Sony را برای این قابلیت در عناوینی مثل Fortnite و Rocket League قانع کنند. آنها در این وضعیت توانستند همکاری غیر منتظرهای هم با Nintendo داشته باشند. چند ماه گذشته بود که فیل اسپنسر و رجی فیلس ایم (Reggie Fils-Aimé) از موضعگیری Sony انتقاد کردند.
همانطور که میدانید، استودیوی ندررلم (NeatherRealm) همواره در حال ارائه اطلاعات از بازی مورد انتظار Mortal Kombat 11 بوده است. اگر تاکنون شاهد مشخص شدن شخصیتهای قابل بازی بودیم، حال باید به اطلاعتان برسانیم که طبق اخبار جدید، شخصیت Kronika قابل بازی نخواهد بود. شخصیت Kronika، محافظ زمان و ارباب Geras، یکی از باسهای بازی […]
«اولین انسان – ۲۰۱۸» ساختهی فیلمساز جوان که در همین چند سال پیش خیلی از دستاندرکاران و منتقدان سینمای آمریکا را با ساخت فیلم «شلاق» شگفتزده نمود، در جشنواره فیلم ونیز ایتالیا یکی از آثار برگزیده بود. اینبار دینین شیزل پس از فیلم ضعیف و دکوری «لالا لند» (به عقیدهی نگارنده) به سراغ پروژهی بزرگتر […]
جای تعجبی نیست که استودیوی سازنده Cyberpunk 2077 یعنی CD Projekt RED از نظر مالی ثبات بیشتری از چند سال اخیر داشته باشد. به دنبال موفقیت عظیم The Witcher 3: Wild Hunt، رشد این استودیو قابل پیشبینی بود. حال با توجه به یک بیانیه رسمی میدانیم که تیم سازنده CD Projekt RED از زمان The Witcher 3 تا 60 درصد رشد داشته است.