ZTE از یک گوشی لوکس با طراحی متفاوت و مشخصات خوب رونمایی کرده که TL99 نام دارد. این تلفن همراه هوشمند، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد.

بعضی از گزارش‌ها، از قابلیت پشتیبانی کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت خبر می‌دهند.در قلب این گوشی، یک پردازنده ۴ هسته ای با فرکانس ۲ گیگاهرتزی قرار گرفته است. ZTE TL99 به یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی QHD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز شده تا کیفیت تصویر خوبی را در اختیار کاربر قرار دهد.

ZTE این محصول خود را به اندروید نسخه ۷٫۱٫۱ نوقا مجهز کرده است. ابعاد این تلفن همراه هوشمند ۱۵۴٫۱*۷۷٫۶*۹٫۳ میلی‌متر بوده و حدود ۲۰۰ گرم وزن دارد. یک باتری ۳۱۴۰ میلی‌آمپر ساعتی، این گوشی را همراهی می‌کند.

ZTE TL99 از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. پایین دوربین پشتی، فلاش و سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. قاب پشتی این گوشی از جنس چرم است و پایین حسگر اثر انگشت، لوگوی لامبورگینی به چشم می‌خورد. این نشانه‌ها به ما می‌گویند که احتمالا با یک تلفن همراه هوشمند لوکس روبرو هستیم.

البته هنوز اطلاعاتی درمورد قیمت این تلفن همراه هوشمند لو نرفته اما به نظر می‌رسد ZTE TL99 به عنوان یک گوشی لوکس و قدرتمند، قیمت بالایی داشته باشد.

 

منبع: GSMarena

مطلب گوشی جدید ZTE TL99، لوکس، زیبا و قدرتمند برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala