بعد از عرضه پوکو F1 در سال ۲۰۱۸، بالاخره مدتی قبل گوشی جدید این برند به نام پوکو X2 معرفی شد که در حقیقت نسخه تغییر نام یافته ردمی K30 پرو محسوب می‌شود. حالا با بررسی کارشناسان سایت XDA-Developers، شواهدی مبنی بر ارائه‌ی ردمی K30 پرو به‌عنوان گوشی بعدی پوکو پیدا شده است. طی بررسی اپلیکیشن دوربین MIUI در جدیدترین نسخه بتا، اشاره‌هایی به Imi و Imiin یافت شده که اولی اسم رمز ردمی K30 پرو است و ظاهرا دومی مربوط به نسخه هندی K30 پرو محسوب می‌شود.

همچنین این کارشناسان توانسته‌اند کد مربوط به واترمارک shot on Poco phone را هم پیدا کنند که مدرک دیگری برای این موضوع محسوب می‌شود و احتمالا این گوشی با نام پوکو F2 در بازار هند و تعدادی از کشورها عرضه خواهد شد. باید یادآوری کنیم که چند روز قبل، K30 پرو با قیمت پایه ۴۲۴ دلاری در چین معرفی شد که از اسنپ‌دراگون ۸۶۵ و ۶ تا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

ردمی K30 پرو

این گوشی مجهز به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی پاپ‌آپ است و در پنل پشتی آن دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. انرژی آن هم از طرف باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۳۳ وات تامین می‌شود. همچنین نباید نمایشگر اولد با رزولوشن FHD+ و رفرش ریت ۶۰ هرتز را از قلم بیندازیم.

اولین گوشی برند پوکو به نام پوکو F1 با قیمت حدودا ۳۰۰ دلاری و ویژگی‌های جذاب توانست سروصدای زیادی راه بیندازد. اگر این گزارش صحت داشته باشد، باید ببینیم آیا پوکو F2 می‌تواند آن موفقیت را تکرار کند یا نه.

منبع: Android Authority

The post ردمی K30 پرو احتمالا گوشی بعدی برند پوکو است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala