اینطور که به نظر می‌رسد، گوشی آنر ۳۰S قرار است با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی ۳ برابری اپتیکال و قابلیت حذف نویز پیشرفته راهی بازار شود.

آخرین خبری که در مورد گوشی آنر ۳۰S منتشر شد، عملکرد فوق‌العاده پردازنده آن یعنی کایرین ۸۲۰ به تصویر کشیده شد و دیدیم چگونه این پردازنده میان‌رده توانست نماینده کوالکام، اسنپدراگون ۷۶۵G را پشت سر بگذارد. اما خبرهای بیشتری نیز در رابطه با گوشی مورد انتظار آنر منتشر شده و از آن‌ جایی که این محصول قرار است در تاریخ ۳۰ مارس (۱۱ فروردین) راهی بازار شود، بنابراین طبیعی است هر روز جزئیات بیشتری از آن منتشر شود.

در خبر جدید، تصویری را شاهد هستیم که در ویبو پست شده و به نظر می‌رسد توسط دوربین گوشی آنر ۳۰S ثبت شده باشد. پیش‌تر شنیدیم دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور اصلی این گوشی را تشکیل می‌دهد و ۳ دوربین دیگر نیز به همراه یک فلش دوگانه آن را همراهی خواهند کرد. همچنین شنیدیم بزرگ‌نمایی ۳ برابری اپتیکال نیز از ویژگی‌های دوربین این گوشی است!

بیشتر بخوانید: گوشی آنر ۳۰S با دوربین چهارگانه و پشتیبانی از اینترنت ۵G راهی بازار می‌شود

آنر 30S

در جدیدترین تصویری که منتشر شده اما، قابلیت پردازش تصویر به همراه توانایی حذف نویز توسط آنر ۳۰S به نمایش گذاشته شد. به گفته آنر، علاوه بر ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده توانمند با قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G، قابلیت پردازش تصویر نیز در آن در حد و اندازه‌های یک پرچم‌دار خواهد بود و حذف نویز در این گوشی به صورت بسیار پیشرفته‌ای انجام می‌گیرد!

شما عزیزان می‌توانید نمونه تصویر ثبت شده توسط این گوشی را در زیر تماشا کنید اما به خاطر داشته باشید چون این تصویر از شبکه اجتماعی ویبو برداشته شده، مسلما یک سری فشرده‌سازی روی آن انجام گرفته و لذا نمی‌توان به کیفیت اصلی آن دست پیدا کرد.

آنر 30S

بیشتر بخوانید: گوشی‌های آنر ۹X پرو و آنر ویو ۳۰ پرو برای بازار جهانی معرفی شدند

منبع: gsmarena

The post آنر ۳۰S به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت حذف نویز پیشرفته مجهز خواهد شد! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala