روز گذشته مدیر ارشد بازاریابی ریلمی مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین محصول این شرکت را که تحت عنوان ریلمی X50 پرو ۵G شناخته می‌شود منتشر کرد.

ریلمی که به عنوان یک شرکت نسبتا موفق چینی شناخته می‌شود، قرار است در رویداد MWC 2020 که از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ فوریه (۵ تا ۸ اسفند) آغاز می‌شود، طی مراسمی از گوشی جدید خود با قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G رونمایی کند؛ پرچم‌دار بسیار قدرتمندی که ریلمی X50 پرو ۵G (به انگلیسی Realme X50 Pro 5G) نامیده می‌شود. سو چی (Xu Qi)، مدیر ارشد بازاریابی این شرکت در شبکه اجتماعی چینی ویبو، اسکرین‌شاتی از بخش «درباره (About)» گوشی X50 پرو ۵G منتشر کرد که به موجب آن توانستیم از مشخصات سخت‌‌افزاری این محصول نیز به طور کامل مطلع شویم!

بیشتر بخوانید: گوشی‌های Realme بخش بزرگی از بازار هند را از آن خود کرده‌اند

ریلمی X50 پرو 5G

این گوشی که با شماره مدل RMX2071 شناخته می‌شود، قرار است به جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز شود که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کند. همچنین اندروید ۱۰ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض X50 پرو ۵G ایفای نقش خواهد کرد و رابط کاربری آن را نیز ریلمی UI مبتنی بر اندروید ۱۰ تشکیل می‌دهد. البته باید به این مورد هم اشاره کنیم که در بخش حافظه مسلما گزینه‌های دیگری هم در دسترس خواهد بود،‌ ولی چون تصویر منتشر شده در رابطه با یک محصول است، ظاهرا با قدرتمندترین آن طرف هستیم!

از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از NFC و دو سیم‌کارت اشاره کرد. اینکه این گوشی به کارت حافظه جانبی مجهز شده یا خیر مشخص نیست اما پرچم‌دار اول این شرکت که تحت عنوان ریلمی X2 پرو شناخته می‌شد از این کارت حافظه برخوردار نبود. با توجه به تصاویر منتشر شده از این گوشی می‌دانیم نمایشگر این محصول از نوع Punch Hole یا همان حفره‌ای است که در سمت چپ و بالای آن حضور دارد و میزبان دوربین سلفی X50 پرو ۵G است. همچنین این نمایشگر از وضوح +FHD نیز بهره می‌برد.

در کنار X50 پرو ۵G، ریلمی قصد دارد از اولین تلویزیون هوشمند خود نیز رونمایی کند. رویداد MWC تا دو هفته دیگر آغاز خواهد شد، بنابراین به زودی خبرهای زیادی را در رابطه با گوشی و تلویزیون هوشمند این شرکت خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید: گوشی ریلمی C3 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و قیمت ۱۰۰ دلار معرفی شد

منبع: gsmarena

The post مشخصات فنی گوشی ریلمی X50 پرو ۵G منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala