ال جی الکترونیکس (LG Electronics) شب گذشته گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد. به لطف فروش بالای تلویزیون‌های اولد و دیگر لوازم خانگی، این شرکت در این مدت درآمد ۱۳.۱۵ میلیارد دلاری و سود عملیاتی ۶۵۳ میلیون دلاری کسب کرده است. اگرچه سود عملیاتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴.۴ درصد رشد داشته، ولی این عدد برای درآمد ۱.۸ درصد است.

کسب‌وکار لوازم خانگی ال جی بار دیگر توانسته درآمد قابل توجهی برای این شرکت به ارمغان بیاورد. طبق این گزارش، فروش بخش لوازم خانگی این شرکت نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته و درآمد بخش تلویزیون ال‌جی هم نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۵ درصد رشد داشته است.

درآمد بخش موبایل ال‌جی هم در این مدت به ۱.۲۷ میلیارد دلار رسیده که برای مقایسه باید بگوییم درآمد این بخش در مدت مشابه سال گذشته ۱.۸۲ میلیارد دلار بوده است. از طرفی دیگر، ال جی موفق شده ضرر عملیاتی این بخش را به لطف کاهش هزینه‌ها به ۱۳۵ میلیون دلار برساند. در سه‌ماهه قبلی، رقم ضرر عملیاتی بخش موبایل ال‌جی ۲۶۸.۴ میلیون دلار بوده است. این شرکت امیدوار است که گوشی‌های ۵G می‌توانند آمار فروش را افزایش بدهند و می‌خواهد با افزایش حضور خود در اروپا، از تحریم هواوی حداکثر بهره را ببرد.

منبع: Android Central

The post روند نزولی فروش گوشی‌های ال‌جی همچنان ادامه دارد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala