سامسونگ چند ماه قبل نخستین سنسور ۶۴ مگاپیکسلی را معرفی کرد و طبق اخبار منتشر شده، ردمی که یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود، به‌زودی یکی از اولین گوشی‌های مبتنی بر این سنسور را روانه‌ی بازار خواهد کرد. حالا این شرکت به تازگی در شبکه اجتماعی Weibo یک تصویر ثبت شده با این سنسور را منتشر کرده است. در این تصویر ثبت شده از گربه، شاهد جزییات فوق‌العاده‌ای هستیم.

در بخش فوقانی این پوستر، آمده که این تصویر از ۶۴ میلیون پیکسل بهره می‌برد. با وجود اینکه گوشی‌های هوشمند از سال‌ها پیش می‌توانستند عکس‌های ۶۴ مگاپیکسلی خلق کنند، این نخستین باری است که یک سنسور موبایل می‌تواند عکسی با چنین جزییات شگفت‌انگیزی را به وجود بیاورد.

64 مگاپیکسلی

سنسور موجود در این گوشی جدید برند ردمی با فناوری ترکیب پیکسل‌ها، در محیط‌های کم‌نور برای افزایش کیفیت عکس می‌تواند تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی برای کاربران ثبت کند. مانند سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۶۴ مگاپیکسلی هم در شرایطی که اوضاع نور محیط مساعد باشد، می‌تواند از تمام پیکسل‌ها استفاده کند. همانطور که گفتیم، به غیر از ردمی شرکت‌های دیگری هم به‌زودی گوشی‌های مجهز به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی روانه‌ی بازار می‌کنند که یکی از آن‌ها شرکت Realme است. در نهایت باید ببینیم که آیا این سنسورها در مقایسه با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی می‌توانند کیفیت بسیار بهتری ارائه دهند و آیا کاربران از این سنسورها استقبال خواهند کرد یا نه.

منبع: GSM Arena

The post ردمی شیائومی نمونه عکس ثبت شده با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی را منتشر کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala