ایلان ماسک اخیرا اعلام کرده که شرکت SpaceX قصد دارد ۶۰ ماهواره به فضا بفرستد. اولین ماموریت از این مجموعه بزرگ، قرار است چهارشنبه آخر وقت انجام شود. درواقع شرکت SpaceX قصد دارد یک شبکه جهانی شامل ۱۲ هزار ماهواره ایجاد کند که خود بخشی از پروژه‌ای بزرگ‌تر به اسم Starlink است که با هدف آوردن اینترنت فوق پرسرعت به اقسا نقاط دنیا، فعالیت می‌کند.

اما ماجرای جدید او و ماریجوانا چیست؟ یکی از چیزهایی که بین طرفداران ماریجوانا مشهور است، ساعت ۴:۲۰ دقیقه عصر روز بیستم ماه آوریل است. جالب است بدانید ماه آوریل نیز ماه چهارم سال‌های میلادی است و همین تاریخ ۴/۲۰ نیز با این ساعت همخوانی دارد. حالا ماجرای ماهواره‌های SpaceX این است که این شرکت قصد دارد در مجموع ۴۲۰ ماهواره مختلف را به مدار زمین بفرستد و بسیاری از همین رو، ایلان ماسک را بار دیگر به ماریجوانا مرتبط کرده‌اند.

این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتند. پیش‌تر نیز شرکت تسلا برای اینکه ایلان ماسک توییت کرده بود که هر سهم این کارخانه را حاضر با قیمت ۴۲۰ دلار خریداری کند، ۲۰ میلیون دلار جریمه شده بود. حالا نیز پس از اینکه کاربری در توییتر به ایلان ماسک گفت که در مجموع شرکت SpaceX قرار است ۴۲۰ ماهواره در فضا داشته باشد، ایلان مشخصات پاسخ داد که «این ممکن است عدد شانس من نباشد!» و در ادامه از ایموجی برگ شبدر استفاده کرد که شیطنت او در اشاره به ماریجوانا را آشکار می‌کند.

تمام این ماجراها از زمانی آغاز شد که ایلان ماسک در یک برنامه پادکست که ضبط ویدیویی نیز داشت، ترکیب تنباکو و ماریجوانا را به صورت علنی آزمایش کرد و از آن کشید!

اگرچه این پادکست در ایالت کالیفرنیا ضبط شده بود و در این ایالت، کشیدن ماریجوانا منع قانونی ندارد اما در همان زمان نیز مدیر ارشد ناسا اعلام کرده بود که این کار ایلان، «رفتاری نامناسب» از طرف او بوده است. در هر صورت، به نظر می‌رسد که ماجرای ایلان ماسک و ماریجوانا تمامی ندارد و تعجب نمی‌کنیم اگر بار دیگر، خبری در این زمینه از وی منتشر شود.

منبع: Business Insider

The post ایلان ماسک دوباره با ماری جوانا خبرساز شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala