طبق گزارش‌های منتشر شده، عرضه‌ی گلکسی فولد در چین به زمانی دیگر موکول شده است. همچنین گفته می‌شود شرکت سامسونگ مراسم‌هایی که قرار بود در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در هنگ‌کنگ و شانگهای برگزار کند، به تعویق انداخته است.

این خبر بعد از انتشار گزارش‌های مربوط به خرابی تعدادی از گلکسی فولد های موجود در دست خبرنگاران اعلام شده که سروصدای زیادی به راه انداخت. خرابی ۲ مورد از این گجت‌ها به جدا کردن لایه‌ی محافظ نمایشگر نسبت داده شده ولی در این میان، خرابی حداقل یکی از مدل‌ها به مشکل مکانیزم لولا برمی‌گردد که منجر به از کار افتادن گلکسی فولد موردنظر شد.

در پی این انتشار این اخبار، سامسونگ بیانیه‌ای را منتشر کرد و این شرکت قول داده این موضوع را به دقت بررسی می‌کند تا علت اصلی بروز این مشکلات شناسایی شود. در ضمن سامسونگ خاطرنشان کرده که کماکان در تاریخ ۲۶ آوریل این گوشی را در آمریکا عرضه می‌کنند و عرضه آن را به تعویق نمی‌اندازند.

این گجت در حال حاضر مهم‌ترین گوشی تاشویی است که به‌زودی روانه‌ی بازار می‌شود و با توجه به قیمت ۲۰۰۰ دلاری آن، مطمئنا تنها می‌تواند نظر تعداد اندکی از کاربران را جلب کند؛ حالا با توجه به انتشار این اخبار، سامسونگ برای اطمینان بخشیدن به مشتریان موردنظر خود کار سختی در پیش دارد.

منبع: The Verge

The post عرضه‌ی گلکسی فولد سامسونگ در چین به تعویق افتاد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala