چندی است که شایعات و خبرهای زیادی در رابطه با اولین گوشی میان‌رده گوگل می‌شنویم. حالا می‌دانیم که این گوشی‌ها قرار است با نام پیکسل ۳a و Pixel 3a XL عرضه شوند. جدا از نام و مشخصات فنی آن‌ها، حالا تصویر خبری این گوشی‌ها نیز منتشر شده که نمای جلویی این دو گوشی را به خوبی نشان می‌دهد.

این تصویر را امروز وب‌سایت Android Headlines منتشر کرد. به طور کلی طراحی جلویی این گوشی چیز خاصی ندارد که این عکس‌ها نمایش دهند اما حداقل با توجه به تاریخی که روی صفحه گوشی نوشته شده، زمان عرضه این گوشی‌ها را می‌توان فهمید.

گوگل پیش‌تر هم اعلام کرده که در تاریخ هفتم ماه می یا ۱۷ اردیبهشت ماه، قرار است مراسمی برگزار کند و حالا با تصویر پایین که همین تاریخ در این گوشی‌ها دیده می‌شود، معرفی این گوشی‌ها در این تاریخ، بار دیگر تایید می‌شود.

اگرچه پیکسل ۳a و پیکسل ۳a اکس‌ال، شباهت‌های زیادی از نظر ظاهری خواهند داشت اما تفاوت‌هایی بین این دو گوشی وجود دارد. گوشی ۳a قرار است نمایشگر ۵.۶ اینچی داشته باشد در صورتی که نمایشگر گوشی Pixel 3a XL، شش اینچی خواهد بود. همچنین هر دو گوشی مثل پرچمداران پیکسل ۳ به حافظه رم چهار گیگابایتی مجهز می‌شوند. تفاوت اصلی، در پردازنده دو محصول خواهد بود که پیکسل ۳a به پردازنده اسنپدراگن ۶۷۰ و پیکسل ۳a XL به پردازنده اسنپدراگن ۷۱۰ مجهز می‌شود.

جدا از این تفاوت‌ها و طبیعتا تفاوت در حجم باتری، دیگر مشخصات این گوشی‌ها یکسان خواهد بود و برای مثال، هر دو محصول دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در بخش پشتی خود خواهند بود. دوربین سلفی آن‌ها نیز تکی و ۸ مگاپیکسلی است. در نهایت باید بگوییم که هنوز بیش از دو هفته تا معرفی این گوشی‌ها باقی مانده و این یعنی احتمالا در روز‌های پیش رو، خبرهای بیشتری از پیکسل ۳a و پیکسل ۳a اکس‌ال خواهیم شنید. شما درباره این دو گوشی که اولین محصولات میان‌رده گوگل به حساب می‌آیند، چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post تصویر خبری گوگل پیکسل ۳a و ۳a XL منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala