ساعاتی قبل جدیدترین رندرهای وان پلاس ۷ منتشر شد که بدنه آن را از زوایای مختلف نشان می‌دهد. طبق این رندرها، گوشی مذکور از دوربین دوگانه، نمایشگر کم‌حاشیه به همراه بریدگی قطره‌ای شکل، اسپیکر دوگانه در بخش پایینی، پورت USB-C و پنل پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد. فقدان حسگر اثر انگشت نشان‌دهنده‌ی این است که این گوشی مانند وان‌پلاس ۶T از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

در ادامه می‌توانید ویدیویی ۳۶۰ درجه از طراحی این گوشی را مشاهده کنید:

با توجه به جدیدترین خبرها و تصاویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد رندرها و تصاویری که پیش از این در رابطه با وان پلاس ۷ مشاهده کرده‌ایم، مربوط به مدل پرو آن بوده است. از قرار معلوم، مدل استاندارد فاقد دوربین پاپ‌آپ است و از یک دوربین کمتر در پنل پشتی بهره می‌برد.

طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی ۰.۱ میلی‌متر ضخیم‌تر از وان‌پلاس ۶T است که البته اگر برآمدگی مربوط به دوربین‌ها را به حساب آوریم، افزایش این ضخامت به ۹.۵ میلی‌متری می‌شود. با توجه به این هم‌اندازگی، احتمالا این گوشی هم از باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یا اندکی بزرگ‌تر بهره می‌برد.

هنوز در رابطه با مشخصه‌های سخت‌افزاری گزارش‌های تایید شده منتشر نشده ولی می‌توانیم انتظار بهره‌گیری از اسنپ‌دراگون ۸۵۵ و حداقل ۶ گیگابایت حافظه رم را داشته باشیم. روی هم رفته، مدل استاندارد وان پلاس ۷ را می‌توان نسخه‌ی اندکی بهبود یافته وان‌پلاس ۶T به حساب آورد و بهبودهای جذاب‌تر برای مدل پرو در نظر گرفته شده است.

منبع: Android Authority

The post جدیدترین رندرهای وان‌پلاس ۷ این گوشی را بدون دوربین پاپ‌آپ نشان می‌دهند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala