شرکت چینی سازنده گوشی‌های هوشمند یعنی آنرِ، به تازگی گوشی آنر ۸A Pro را معرفی کرد و حالا کمی پس از معرفی این میان‌رده، اطلاعات و تصاویر میان‌رده جدید آنر مشخص شده است. این گوشی جدید، با نام Honor 8S عرضه خواهد شد.

گوشی آنر ۸S با یک نمایشگر ۵.۷۱ اینچی با بریدگی قطره مانند همراه خواهد بود که رزولوشن آن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ پیکسل است. این نمایشگر، حاشیه‌های کوچکی در اطراف خود دارد و بزرگ‌ترین حاشیه آن در بخش زیرین نمایشگر است. بخش پشتی آنر ۸S نیز طرح دو رنگ دارد و در این قسمت شاهد تک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی هستیم. دوربین سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی دارد و درون بریدگی قطره مانند نمایشگر قرار گرفته است.

در زیر نمایشگر این گوشی، پردازنده مدیاتک Heilo A22 قرار گرفته و در کنار آن دو گیگابایت حافظه رم هم وجود خواهد داشت. حافظه داخلی این گوشی نیز ۳۲ گیگابایتی خواهد بود اما یک نسخه از این گوشی برای بازار اروپا هم تدارک دیده شده که حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایتی و حافظه رم آن ۳ گیگابایتی خواهد بود.

گوشی آنر ۸S ضخامتی معادل ۸.۴۵ میلی‌متر خواهد داشت و با اندروید پای با رابط کاربری EMUI 9 عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی حداقل سه رنگ خواهد داشت که در عکس‌های بالا، این سه رنگ را مشاهده کردید. منبع نیرودهنده به سخت‌افزار این گوشی هم یک باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپری است که از طریق پورت microUSB در لبه پایینی این گوشی، شارژ می‌شود.

در حال حاضر، این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که از این گوشی میان‌رده در اختیار داریم. اگرچه قیمت آنر ۸S لو نرفته اما با توجه به این مشخصات، احتمالا محدوده قیمتی این محصول بین صد تا ۱۵۰ دلار تعیین خواهد شد. زمان عرضه این گوشی نیز هنوز مشخص نیست اما احتمالا به زودی این محصول معرفی خواهد شد. شما درباره این گوشی میان‌رده آنر چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post مشخصات و تصاویر آنر ۸S لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala