مدیر محصول شیائومی ساعاتی قبل تصویری از تعدادی بطری در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد. اما در پس زمینه‌ی این عکس، وجود یک گوشی با دوربین پاپ‌آپ توجه را جلب می‌کند و خیلی زود این عکس از این شبکه اجتماعی حذف شد. البته این روزها حتی اگر تصویری از اینترنت به‌سرعت حذف شود، مطمئنا افرادی آن را ذخیره کرده‌اند و دوباره منتشر می‌کنند.

این تصویر و حذف آن، هم‌راستا با شایعات مربوط به ارائه‌ی گوشی از جانب برند ردمی شیائومی است که گفته می‌شود از اسنپ‌دراگون ۸۵۵ و دوربین پاپ‌آپ بهره می‌برد. چند روز قبل، مدیر برند شیائومی اعلام کرد که طراحی این گوشی جدید شباهت چندانی به تصاویر منتشر شده از آن ندارد.

با این حال، اگر گوشی موجود در تصویر حذف شده واقعی باشد، پس این گجت اولین گوشی شیائومی مجهز به دوربین پاپ‌آپ خواهد بود. باید خاطرنشان کنیم که ترکیب میکروفون حذف نویز صدا، جک هدفون و دوربین پاپ‌آپ تعبیه شده در بخش فوقانی این گوشی، در گوشی دیگری دیده نمی‌شود و همین موضوع احتمال حقیقی بودن این گوشی ردمی شیائومی را افزایش می‌دهد.

در هر صورت با توجه به افزایش اخبار و شایعات مربوط به این گوشی، مطمئنا به‌زودی اخبار موثق‌ بیشتری در مورد نخستین گوشی ردمی مبتنی بر اسنپ‌دراگون ۸۵۵ منتشر می‌شود.

منبع: GSM Arena

The post تصویر واقعی گوشی ردمی شیائومی با دوربین پاپ‌آپ لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala