ماه گذشته پتنت شرکت شارپ برای یک گوشی تاشو عمودی منتشر شد. و حالا، این شرکت از مدل اولیه گوشی مبتنی بر این پتنت پرده‌برداری کرده است که روی هم رفته جذابیت زیادی دارد.

این گوشی از نمایشگر ۶.۱۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ بهره می‌برد و در بخش فوقانی آن بریدگی نسبتا بزرگی دیده می‌شود. مکانیزم تا شدن آن هم به طرف داخل از بخش میانی است. شارپ اعلام کرده که این گوشی می‌تواند ۳۰۰ هزار بار تا شدن را دوام بیاورد و این یعنی از لحاظ دوام طولانی‌مدت مشکلی نخواهد داشت. مقامات این شرکت اعتقاد دارند که با توجه به اندازه آن، احتمالا این گوشی مورد توجه کاربران زیادی قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی نمایش این مدل اولیه را تماشا کنید:

شارپ امیدوار است که مدل نهایی گوشی تاشو این شرکت طی چند سال آینده روانه‌ی بازار شود که با توجه به تلاش شرکت‌های مختلف برای عرضه گوشی‌های تاشو، چنین مدت انتظاری بسیار طولانی خواهد بود. موتورولا هم قصد دارد به‌زودی گوشی تاشو خود را عرضه کند که طبق گزارش‌های منتشر شده، تا چند ماه دیگر در آمریکا به‌عنوان گوشی اختصاصی اپراتور Verizon با قیمت هنگفت ۱۵۰۰ دلاری در قفسه‌ی فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

منبع: GSM Arena

The post شرکت شارپ از مدل اولیه گوشی تاشو خود رونمایی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala