ساعاتی قبل گزارشی در رابطه با مشخصات گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده جدید سری گلکسی A سامسونگ منتشر شد. گفته می‌شود گوشی‌های گلکسی A10، A20 و A30 در سه‌ماهه‌ی نخست ۲۰۱۹ معرفی خواهند شد و مراسم رونمایی از گلکسی A50 در سه‌ماهه دوم انجام می‌گیرد. در همین رابطه، سایت هندی My Smart Price که سابقه‌ی خوبی در افشای مشخصات گوشی‌ها دارد، تمام مشخصات گوشی‌های گلکسی A10، گلکسی A30 و گلکسی A50 را منتشر کرده است.

مشخصات گلکسی A50 سامسونگ

گلکسی A50 همراه با نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED و بدنه پلاستیکی سه‌بعدی روانه‌ی بازار می‌شود. نمایشگر این گوشی از طراحی Infinity-U بهره می‌برد و واجد رزولوشن HD+ و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ است. قلب تپنده‌ی آن تراشه اگزینوس ۹۶۱۰ است و در کنار آن، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی یا ۶/۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

به‌لطف تعبیه باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، این گوشی عمر باتری بالایی خواهد داشت. در همین رابطه باید به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی و تعبیه پورت USB-C هم اشاره کنیم. همچنین این گوشی از دو سیم‌کارت و کارت حافظه microSD هم پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی میان‌رده، بهره‌گیری آن از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. دوربین سلفی آن از سنسور ۲۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در پنل پشتی سه دوربین ۲۵، ۵ و ۸ مگایپیکسلی تعبیه شده است.

سامسونگ

مشخصات گلکسی A30 سامسونگ

گلکسی A30 هم از بدنه پلی‌کربنات سه‌بعدی و نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED بهره می‌برد و از دو سیم‌کارت، کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند و انرژی آن را یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. قلب تپنده این گوشی مانند گلکسی M20 که به تازگی عرضه شده، اگزینوس ۷۹۰۴ است.

در پنل پشتی گلکسی A30 دوربین دوگانه متشکل از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی واجد لنز اولتراواید تعبیه شده است. در جلوی گوشی، برای دوربین سلفی یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. دو مدل مختلف از این گوشی روانه‌ی بازار می‌شود که یکی از آن‌ها واجد ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری واجد ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. حسگر اثر انگشت این گوشی هم در پنل پشتی قرار دارد. این گوشی و گلکسی A50 در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی روانه‌ی بازار خواهند شد.

مشخصات گلکسی A10 سامسونگ

گوشی گلکسی A10 هم از بدنه پلاستیکی و نمایشگر Infinity-V در اندازه ۶.۲ اینچ با رزولوشن HD+ بهره می‌برد. در این گزارش به AMOLED بودن نمایشگر مذکور اشاره‌ای نشده و به همین خاطر احتمالا شاهد نمایشگر LCD خواهیم بود. این گوشی واجد تراشه پایین‌رده اگزینوس ۷۸۸۴ و ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. در رابطه با پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه microSD هنوز نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم. ظرفیت باتری آن هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است ولی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و فاقد حسگر اثر انگشت است. در رابطه با عکاسی، باید بگوییم این گوشی مجهز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است.

هنوز در مورد قیمت گوشی‌های گلکسی A10، A30 و A50 سامسونگ گزارش موثقی منتشر نشده است. همچنین طبق شایعات، به‌زودی شاهد عرضه گوشی‌های گلکسی A20 و A40 هم خواهیم بود که احتمالا مشخصات آن‌ها در آینده نزدیک افشا می‌شود.

منبع: GizmoChina

The post مشخصات کامل گوشی‌های گلکسی A50 ،A30 و A10 سامسونگ افشا شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala