شیائومی Mi9 هفته آینده معرفی خواهد شد و می‌دانیم که این گوشی قرار است سه دوربین در بخش پشتی خود داشته باشد. امروز موسس و مدیرعامل بخش چین شیائومی، آقای Chuan Wang، عکس‌هایی در پروفایل خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد و گفت که این عکس‌ها با گوشی جدید شیائومی گرفته شده است. با توجه به واترمارک گوشه تصاویر، هم تایید شده که Mi9 دوربین سه گانه و البته دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دارد و هم اینکه عکس‌ها با این گوشی گرفته شده‌اند.

هر سه عکس از جزئیات بسیاری زیادی برخوردار هستند. آقای Wang در پستی که مربوط به این عکس‌ها بوده، گفته که عکسی که از گل‌ها گرفته، در شرایط نوری ضعیف بوده است. با این وجود می‌توانیم ببینیم که جزئیات و رنگ‌ها به خوبی ثبت شده‌اند. متاسفانه متادیتای عکس‌ها پیش از انتشار در Weibo حذف شده‌اند و بنابراین نمی‌دانیم که تنظیمات دوربین و به خصوص ISO در هنگامی عکاسی، چه بوده است.

عکسی که از سگ‌ها گرفته شده نیز از نظر جزئیات غنی و عالی است. البته که این عکس در نور روز گرفته شده و دوربین کار سختی برای ثبت آن نداشته اما در مجموع، جزئیات مو و حتی بینی سگ به خوبی قابل مشاهده است. حتی آقای Wang را نیز در بازتاب چشمان یکی از سگ‌ها می‌توان دید که فوق العاده است.

در عکس سوم نیز دورباره شاهد ثبت جزئیات با دقت بالا هستیم و در مجموع می‌توانیم پرچمدار جدید شیائومی، حداقل در بخش عکاسی، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

جدا از نمونه تصاویر بالا، ساعاتی پیش اولین عکس‌ها از خود گوشی Mi9 نیز لو رفت. همانطور که در تصاویر بالا می‌بینید، دوربین سه گانه این گوشی به صورت عمودی چیده شده و نمایشگر دستگاه نیز حاشیه‌های بسیار باریک و یک بریدگی قطره مانند دارد. همچنین با توجه به اینکه خبری از سنسور اثر انگشت در بدنه دستگاه نیست، می‌توانیم بگوییم که سنسور اثر انگشت این گوشی در زیر نمایشگر قرار گرفته است. شما درباره شیائومی Mi9 چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post اولین عکس‌های شیائومی Mi9 و نمونه تصاویر دوربین آن منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala