شرکت هواوی ساعاتی پیش یک گوشی میان رده جدید با نام Y6 Pro مدل ۲۰۱۹ را در کشور فیلیپین معرفی کرد. هواوی در این کشور رقبایی همچون Realme C1 و Xiaomi Redmi Go در مقابل خود می‌بیند و Y6 Pro جدید برای رقابت با این گوشی‌ها وارد میدان شده است. این گوشی به پردازنده Heilo A22 مجهز شده که معماری چهار هسته‌ای دارد. در بخش پشتی این گوشی تنها یک دوربین وجود دارد و نمایشگر ۶.۱ اینچی و بدون حاشیه دستگاه، رزولوشن HD+ دارد. همچنین خبری از سنسور اثر انگشت در این گوشی نیست.

پردازنده این دستگاه سرعت ۲ گیگاهرتزی دارد و در کنار آن، پردازشگر گرافیکی PowerVR Rouge GE8300 وجود خواهد داشت. این پردازنده مدیاتک در کنار سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، می‌تواند عملکرد خوبی را برای گوشی فراهم کند. حافظه داخلی دستگاه نیز ۳۲ گیگابایتی خواهد بود اما در این گوشی جایگاه کارت حافظه نیز تعبیه شده که کاربران می‌توانند کارت حافظه‌ای تا ۵۱۲ گیگابایت را به این گوشی اضافه کنند.

دوربین تکی که در بخش پشتی Y6 Pro قرار گرفته، رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی دارد و لنزی با دیافراگم f/1.8 در جلوی آن قرار گرفته است. دوربین سلفی که درون بریدگی قطره مانند بالای نمایشگر قرار گرفته نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت و هواوی حالت‌های عکاسی مختلف برای دوربین سلفی در نظر گرفته است. هواوی Y6 Pro 2019 با رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید پای عرضه خواهد شد. باتری محصول نیز ۳۰۲۰ میلی‌آمپری است و به کمک پورت میکرو USB شارژ می‌شود.

این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه خواهد شد. هواوی برای رقابت با Realme و شیائومی، قیمت بسیار خوبی را هم برای این گوشی در نظر گرفته است. قیمت این دستگاه حدود ۱۳۵ دلار خواهد بود که به این ترتیب یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. فروش این محصول نیز از ۵ روز دیگر آغاز می‌شود. امیدواریم این محصول مقرون به صرفه، راه خود را به بازار کشور ما نیز باز کند. شما درباره هواوی Y6 Pro 2019 چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post هواوی Y6 Pro 2019 در فیلیپین معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala