اواخر ماه میلادی جاری، نمایشگاه موبایل بارسلون رسما آغاز خواهد شد و شرکت کره‌ای ال جی نیز قرار است در این نمایشگاه دو پرچمدار جدید خود را با نام‌های ال جی G8 و LG V50 معرفی کند. تا اینجای کار، آنطور که خود ال جی اعلام کرده، G8 قرار است به دوربین ToF در بخش جلویی مجهز شود که این فناوری تشخیص چهره سه بعدی در این گوشی وجود خواهد داشت. همچنین ال جی احتمالا ایموجی‌های سه بعدی را هم به G8 خواهد آورد که به کمک دوربین ToF می‌توان از آن استفاده کرد.

انتظار می‌رود این گوشی به پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ مجهز شده باشد و بزرگ‌ترین باتری که ال جی در یک پرچمدار در پنج سال گذشته قرار داده را هم در این گوشی شاهد باشیم. این مشخصات سخت‌افزاری یعنی باید قیمت زیادی برای این گوشی انتظار داشته باشیم.

آنطور که یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit متوجه شده، نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی حدود ۱۱۹۹ دلار کانادا قیمت خواهد داشت که این یعنی قمیت این گوشی کمی بیشتر از ۹۰۰ دلار آمریکا خواهد بود. گوشی‌هایی که در کانادا فروخته می‌شوند، کمی گران‌تر از نسخه‌های مخصوص آمریکا هستند و با این حساب، انتظار داریم این گوشی با قیمت ۸۹۹ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شود.

ال جی G8 ThinQ اگرچه با جدیدترین پردازنده کوالکام همراه خواهد بود اما قرار نیست که به مودم X50 کوالکام مجهز شود. این مودم برای شبکه ۵G استفاده می‌شود و آن را در دیگر پرچمدار ال جی یعنی V50 ThinQ خواهیم دید. V50 قرار است اولین گوشی ال جی باشد که از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند.

از نظر ظاهری، همانطور که در تصویر ابتدای پست می‌بینید، ال جی G8 ThinQ قرار است به نمایشگری با بریدگی مجهز شود. در بخش پشتی این گوشی شاهد دو دوربین خواهیم بود و در زیر آن نیز سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. در لبه پایینی این گوشی نیز پورت USB-C، خروجی بلندگوی گوشی و همچنین پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون را شاهد خواهیم بود. همچون نسل قبلی، در این گوشی نیز دکمه پاور و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا در سمت راست گوشی قرار می‌گیرد اما یک دکمه برای دسترسی به گوگل اسیستنت در لبه سمت چپ گوشی قرار خواهد گرفت. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post قیمت ال جی G8 لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala