چند ماه پس از دیده شدن نسل دوم ایرپادز در وب‌سایت Bluetooth SIG و مشخص شدن پشتیبانی این هدفون از بلوتوث ۵.۰ LE، حالا اطلاعات جدیدی از این هدفون منتشر شده است.

به گفته یک منبع داخلی در اپل، ایرپادز ۲ از نظر ظاهری تقریبا هیچ تفاوتی با نسل اول ایرپادز نخواهد کرد اما در زیر پوسته این هدفون، شاهد پیشرفت‌های سخت‌افزاری خواهیم بود. آنطور که گفته شده احتمالا Bass این هدفون‌ها بهتر خواهد شد و همچنین ویژگی‌هایی مثل سنسور ضربان قلب و سنسورهایی دیگر برای پایش فعالیت‌های ورزشی کاربر، در این هدفون‌ها قرار می‌گیرد. عمر باتری نیز همچنین شنیده شده که مثل قبل خواهد بود.

یک شایعه دیگر که درباره هدفون ایرپادز ۲ شنیده می‌شود، این است که احتمالا این هدفون‌ها پوشش جدیدی خواهند داشت تا کمتر از دست کاربران لیز بخورند. گفته شده رده‌بالا‌ترین آیفون ۲۰۱۹ نیز قرار است با این هدفون عرضه شود. قیمت ایرپادز ۲ نیز چیزی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار خواهد بود. همچنین برخی می‌گویند ممکن است این هدفون در رنگ مشکی نیز عرضه شود که این خبر برای بسیاری از هواداران ایرپادز، خوشحال کننده خواهد بود.

در گزارش مربوط به این هدفون، اطلاعاتی در رابطه با شارژر بی‌سیم ایرپاور نیز منتشر شده است. این شارژر که قرار بود یک سال پیش عرضه شود، هنوز عرضه نشده و اپل هم رسما خبری در رابطه با عرضه این محصول منتشر نکرده است. اما گفته می‌شود که این شارژر بالاخره در فصل بهار و همزمان با ایرپادز ۲ عرضه خواهد شد. ایرپادز ۲ نیز قرار است به قاب پشتیبانی کننده از شارژ بی‌سیم مجهز شده باشد اما احتمالا قاب‌های بدون پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نیز برای این هدفون عرضه می‌شوند. دلیل این امر این است که مدل‌های پشتیبانی کننده از شارژ بی‌سیم، باتری کوچک‌تری دارند و ایرپادز را کمتر شارژ می‌کنند.

خود ایرپاور نیز شنیده شده که احتمالا کمی ضخیم‌تر از عکس‌ها و تصاویری است که تا کنون از آن منتشر شده است. دلیل افزایش ضخامت، به محدودیت‌های سخت‌افزاری برای ساخت این شارژر هوشمند برمی‌گردد. برخی ویژگی‌های اضافه ایرپاور را نیز احتمالا تا معرفی iOS 13 نخواهیم دید.

منبع: GSMArena

The post طراحی ایرپادز در نسل دوم تغییر نخواهد کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala