در نمایشگاه MWC، نوکیا قرار است یک رویداد برگزار کند و در این مراسم جدیدترین پرچم‌دار این شرکت یعنی نوکیا ۹ معرفی خواهد شد. ساعاتی قبل، سایت ۹۱Mobiles رندری از این گوشی منتشر کرد که گفته می‌شود یک رندر رسمی به حساب می‌آید.

احتمالا اولین چیزی که با مشاهده پنل جلویی توجهات را جلب می‌کند، حاشیه‌های ضخیم فوقانی و پایینی نمایشگر است. این روزها حتی بسیاری از گوشی‌های میان‌رده هم از نمایشگرهای کم‌حاشیه بهره می‌برند و چنین موضوعی در یک گوشی پرچم‌دار گران‌قیمت، از دیدگاه کاربران احتمالا به‌عنوان یک ضعف دیده می‌شود. روی هم رفته، طراحی کلی این گوشی چندان مدرن نیست و ظاهر قدیمی دارد.

نوکیا 9

با این حال، مهم‌ترین نکته قوت نوکیا ۹ بهره‌گیری آن از دوربین پنج‌گانه است. در پنل پشتی، ۷ حفره دیده می‌شود که در ۵ تای آن‌ها، سنسور دوربین قرار دارد و یک حفره به فلش LED اختصاص داده شده و حفره هفتم هم احتمالا جایگاه مربوط به فوکوس لیزری محسوب می‌شود. این دوربین‌ها از برند همکار نوکیا یعنی زایس بهره می‌برند. اگر نوکیا در ارائه‌ی یک دوربین قدرتمند موفق ظاهر شده باشد، ضعف مربوط به طراحی نمایشگر چندان به چشم نمی‌آید.

دکمه پاور و تنظیم صدا در سمت راست نوکیا ۹ قرار گرفته‌اند و همچنین در این رندر می‌توانیم حضور حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را ببینیم. در بالای پنل جلویی، شاهد برند نوکیا، دوربین سلفی، اسپیکر مکالمه و دو سنسور مجاورت و روشنایی هستیم. طبق گزارش‌ها، نوکیا ۹ در تاریخ ۲۴ فوریه در نمایشگاه MWC معرفی می‌شود و به احتمال زیاد از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ بهره می‌برد. همچنین احتمالا تا چند ماه دیگر شاهد عرضه مدل ۵G این گوشی که مبتنی بر اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است، خواهیم بود. از دیگر مشخصه‌های آن می‌توانیم به نمایشگر QHD+ در اندازه ۵.۹۹ اینچی، باتری ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و ۸ گیگابایت حافظه رم اشاره کنیم.

منبع: GSM Arena

The post رندر رسمی گوشی نوکیا ۹ طراحی آن را تایید می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala