هرچه به نمایشگاه موبایل بارسلون نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار زیادی از گوشی‌هایی که قرار است حوالی زمان برگزاری این نمایشگاه و یا حتی در حین برگزاری نمایشگاه معرفی شوند، منتشر می‌شود. انتظار داریم در این نمایشگاه شرکت‌های شیائومی، هواوی، ال جی و سونی، گوشی‌های جدید خود را معرفی کنند. احتمالا تمام این شرکت‌هایی که گفتیم، پرچمدارانی جدید یا گوشی‌های میان‌رده رده بالا معرفی خواهند کرد. حالا وان پلاس نیز می‌خواهد به این میهمانی اضافه شود.

شرکت وان پلاس امروز دعوتنامه‌های مراسمی در این نمایشگاه را برای خبرنگاران ارسال کرده و در این دعوتنامه از کلمه Reimagine یا «دوباره تصور کنید» استفاده شده است. اما جالب است بدانید که هنوز نمی‌دانیم آیا وان پلاس می‌خواهد در این مراسم یک گوشی معرفی کند یا گجتی دیگر برای ما تدارک دیده است.

آنطور که منابع خبر می‌دهند، وان پلاس در دعوتنامه خود به خبرنگاران گفته است به ما ملحق شوید تا جرعه‌ای از آینده بنوشیم. مشخصات این یعنی وان پلاس مراسم خود را برای خبرنگاران، همکاران و میهمانان ویژه در نظر گرفته و امکان کمی وجود دارد که این شرکت بخواهد گوشی جدید خود را معرفی کند. اما ممکن است گوشی آینده این شرکت در این مراسم نمایش داده شود یا حداقل برخی ویژگی‌های آن، به نمایش گذاشته شود.

وان پلاس پیش‌تر اعلام کرده بود که اولین گوشی مجهز به اسنپدراگن ۸۵۵ پشتیبانی کننده از شبکه ۵G را معرفی خواهد کرد اما بعدها مشخص شد منظور این شرکت این بود که جزو اولین شرکت‌ها خواهد بود که چنین محصولی معرفی می‌کند. ممکن است دوباره در این مراسم شاهد اخبار جدید از محصول آینده این شرکت با پشتیبانی از ۵G باشیم.

پرچمدار بعدی این شرکت یعنی وان پلاس ۷، انتظار می‌رود چند ماه دیگر معرفی شود اما از آن‌جایی که گوشی ۵G این شرکت، گوشی متفاوتی خواهد بود و با قیمت بیشتری هم عرضه می‌شود، بعید نیست این گوشی را در این مراسم ببینیم. به هر حال چیزی تا شروع نمایشگاه موبایل بارسلون باقی نمانده و به زودی همه چیز مشخص خواهد شد. شما درباره این موضوع چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post وان پلاس دعوتنامه مراسم خود در MWC را ارسال کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala