روز گذشته اولین عکس از ساعت هوشمند جدید سامسونگ یعنی گلکسی اسپرت منتشر شد و امروز عکس‌هایی جدیدتر از این ساعت لو رفته است. در عکس‌های جدید، طراحی این ساعت بیشتر مشخص شده و رنگ‌های بیشتری از این ساعت جذاب را هم می‌بینیم. حالا علاوه بر رنگ نقره‌ای که دیروز عکس آن منتشر شد، حالا گلکسی اسپرت را می‌توانید در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی نیز ببینید.

اگر این تصاویر رندر درست باشند، حاشیه نمایشگر این ساعت تقریبا بزرگ خواهد بود. سامسونگ نیز احتمالا برای اینکه حاشیه نمایشگر تو ذوق نزند، از واچ فیس‌های تیره استفاده خواهد کرد که با تکیه بر نمایشگر OLED این ساعت، حاشیه‌ها در ظاهر واچ فیس‌ها، دیده نشوند. همچنین نکته جالب توجه اینجاست که دیگر خبری از حاشیه چرخان دور نمایشگر نیست. هنوز نمی‌دانیم که چرا سامسونگ ترجیح داده حاشیه چرخان را از این ساعت حذف کند.

این ساعت در حال حاضر توانسته تاییدیه سازمان‌های ارتباطی در کشور‌های آمریکا، تایوان و کره جنوبی را به دست بیاورد. این یعنی گلکسی اسپرت آماده عرضه است و انتظار داریم که در مراسم ۱ اسفند ماه، این ساعت را هم در کنار سه گوشی جدید گلکسی اس۱۰، شاهد باشیم. از مشخصات سخت‌افزاری این ساعت اطلاعات خاصی در دسترس نیست و فعلا همین تصاویر از گلکسی اسپرت منتشر شده است. شما درباره این ساعت و به طور کل ساعت‌های هوشمند سامسونگ چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post عکس‌های جدید ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی اسپرت لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala