طبق اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC)، سه مدل گلکسی اس ۱۰ نه‌تنها از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کنند، بلکه حداکثر توان این مشخصه به ۹ وات می‌رسد. برای اینکه بتوانیم اهمیت این قضیه را بهتر روشن کنیم، باید بگوییم شارژر بی‌سیم سریع عرضه شده برای گلکسی اس ۹ از توان ۹ وات بهره می‌برد. هواوی میت ۲۰ پرو هم اگرچه از این مشخصه بهره می‌برد، ولی طبق بررسی‌های انجام شده، حداکثر توان آن زیر ۵ وات است.

امکان شارژ کردن لوازم جانبی با استفاده از یک گوشی، یک مشخصه جذاب محسوب می‌شود اما از آنجایی که باید این وسایل برای مدت نسبتا طولانی در کنار یکدیگر قرار داشته باشند، به‌نوعی دردسرآور هم هست. اما به‌لطف توان حداکثری ۹ واتی، فرایند شارژ مدت کمتری به طول می‌انجامد.

در رابطه با سرعت شارژ بی‌سیم خود گلکسی اس ۱۰ به‌نظر می‌رسد باید انتظار توان ۱۵ واتی داشته باشیم. در ضمن با توجه به گزارش‌های منتشر شده، احتمالا توان شارژر سیمی آن‌ها هم ۱۵ وات خواهد بود.

گلکسی اس 10

اگر می‌خواهید بدانید این گوشی‌ها از چه باتری‌هایی استفاده می‌کنند، با توجه به اسناد منتشر شده از جانب اپراتور مخابراتی برزیلی Anatel می‌توانیم به این سوال پاسخ دهیم. طبق این اطلاعات، گلکسی اس ۱۰ پلاس از باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، مدل معمولی مجهز به باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و کوچک‌ترین مدل هم واجد باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

در نهایت باید خاطرنشان کنیم مدل‌های مختلف گلکسی اس ۱۰ از جمله اولین گوشی‌هایی هستند که از نسل ششم وای‌فای (۸۰۲.۱۱ax) پشتیبانی می‌کنند. از دیگر استانداردهایی که این گوشی‌ها از آن‌ها بهره می‌برند، می‌توانیم به ANT+، VoLTE و VoWiFi اشاره کنیم. در ضمن سامسونگ برای انتقال صدا روی پروتکل اینترنت، اپلیکیشن Google Duo را در این گوشی‌ها نصب کرده است.

منبع: GSM Arena

The post پشتیبانی گلکسی اس ۱۰ از شارژ بی‌سیم معکوس ۹ واتی تایید شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala