طبق گزارشی که ETNews منتشر کرده، ال جی قرار است اولین گوشی ۵G خود را با محصول جدید خانواده «وی» به بازار عرضه کند. از همین رو، اولین گوشی این شرکت که از ۵G پشتیبانی می‌کند، ال جی V50 است و چیز زیادی تا معرفی آن هم باقی نمانده است.

گفته می‌شود ال جی می‌خواهد دو پرچمدار V50 ThinQ و G8 ThinQ را حدود یک ماه دیگر در نمایشگاه موبایل بارسلون معرفی کند. V50 که به نظر پرچمدار قوی‌تری می‌رسد و از ۵G پشتیبانی می‌کند، قرار است از ماه مارس عرضه شود که اتفاقا در همین ماه، نسخه ۵G از گلکسی اس۱۰ با نام Galaxy S10 X نیز عرضه خواهد شد.

ال جی V50 قرار است نمایشگر ۶ اینچی داشته باشد و همچنین قابلیت کار کردن با رابط کاربری دستگاه بدون لمس نمایشگر نیز در این گوشی وجود خواهد داشت. ال جی می‌خواهد به کاربران این گوشی اجازه بدهد که با تکان دادن دست‌های خود، بتوانند اپلیکیشن‌ها و بخش‌های مختلف رابط کاربری این گوشی را کنترل کنند. پردازنده این گوشی نیز قرار است اسنپدراگن ۸۵۵ باشد و سیستم خنک کننده با بخار نیز در این گوشی وجود خواهد داشت. باتری دستگاه هم ۴۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود تا به طور کلی این گوشی چیزی از رقبا کم نداشته باشد.

ال جی می‌خواهد با تمرکز روی سخت‌افزار، اولین نبرد بین گوشی‌های ۵G را از سامسونگ، هواوی و شیائومی، برنده شود. در این بین به نظر می‌رسد سر سخت‌ترین رقیب ال جی، هموطن آن یعنی سامسونگ است و باید چند ماه صبر کنیم تا ببینیم نتیجه این نبرد چه خواهد شد.

اپراتور اسپرینت نیز تایید کرده که در حال همکاری با شرکت ال جی برای عرضه یک گوشی ۵G است. به گفته اسپرینت، این گوشی در کره جنوبی و همچنین در بخش‌هایی از اروپا عرضه خواهد داشت و قیمت آن بین ۱۱۶۰ تا ۱۳۴۰ دلار خواهد بود.

تصویر رندر مربوط به ال جی G8

همانطور که گفتیم، ال جی G8 نیز در کنار V50 معرفی و عرضه می‌شود تا G8 لقب پرچمدار ال جی در دنیای گوشی‌های ۴G لقب بگیرد. این اولین باری است که دو گوشی از خانواده G و V قرار است در کنار یکدیگر معرفی شوند. معمولا انتظار داشتیم ابتدای سال شاهد سری G باشیم و پس از ۶ ماه گوشی جدید سری V را ببینیم اما این رویه به زودی تغییر خواهد کرد.

همچنین یک خبر بد برای علاقه‌مندان به خانواده گوشی‌های سری G داریم؛ گفته می‌شود G8 آخرین گوشی از این خانواده خواهد بود و در آینده ال جی می‌خواهد پرچمداران خود را با نام و سری جدید معرفی کند. شما درباره این خبر‌ها چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post ال جی با گوشی G8 و V50 به نمایشگاه بارسلون می‌آید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala