در چند سال گذشته اگرچه اپل مدل‌های مختلفی از آیپد را عرضه کرده، ولی طی این مدت خبری از به‌روزرسانی گسترده آیپد مینی نبوده است. اما حالا به گزارش یک روزنامه چینی، در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه نسل پنجم آیپد مینی خواهیم بود.

این گزارش بسیار مبهم است و هنوز نمی‌تواند چندان آن را جدی گرفت.

البته این گزارش بسیار مبهم است و با توجه به اینکه به مشخصات و قیمت آن اشاره‌ای نشده، هنوز نمی‌تواند چندان آن را جدی گرفت. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که نسل چهارم آیپد مینی با قیمت ۳۹۹ دلاری با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت، همچنان مستقیما از جانب اپل به فروش می‌رسد. با توجه به قیمت مناسب این تبلت و نمایشگر باکیفیت و عمر باتری بسیار خوب، این تبلت همچنان طرفداران زیادی دارد.

علاوه بر این، طبق گزارش مذکور اپل می‌خواهد آیپد ۹.۷ اینچی را در سال ۲۰۱۹ به‌روزرسانی کند و اندازه نمایشگر آن را به ۱۰ اینچ برساند. اطلاعات مربوط به نسل ششم آیپد هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد ولی اگر بزرگ شدن اندازه نمایشگر حقیقت داشته باشد، احتمالا شاهد کاهش حاشیه‌ها و جایگزین شدن تاچ آی‌دی توسط سیستم فیس آی‌دی خواهیم بود. در نهایت باید باز هم خاطرنشان کنیم که این موارد صرفا حدس و گمان هستند و تا انتشار اطلاعات موثق‌تر، نمی‌توان اظهارنظر کرد.

منبع: Phone Arena

The post احتمال عرضه نسل جدید آیپد مینی قوت گرفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala