چهارشنبه آینده، شرکت آنر که زیرمجموعه برند هواوی است، گوشی پرچمدار جدید خود را با نام آنر ویو ۲۰ معرفی خواهد کرد. این گوشی ابتدا در کشور چین و با نام V20 عرضه می‌شود. اگرچه تنها ۶ روز تا معرفی این گوشی باقی مانده اما اطلاعات جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده است.

روز گذشته در خبرها عکسی از نسخه خاص این گوشی منتشر شد که لوگوی مازراتی را در بخش پشتی این دستگاه نشان می‌داد. این نسخه با نام Honor V20 Maserati Edition معرفی خواهد شد و به این ترتیب یک شرکت خودروساز دیگر، نام خود را وارد دنیای گوشی‌های هوشمند می‌کند. علاوه بر این، امروز اطلاعاتی از نسخه‌های مختلف این گوشی منتشر شده و می‌دانیم که گران‌ترین نسخه از این گوشی، قیمتی بیشتر از ۵۰۰ دلار نخواهد داشت.

عکسی که در بالا مشاهده می‌کنید، نسخه مازراتی از این گوشی را در سمت راست و بسته‌بندی این گوشی را در سمت چپ نشان می‌دهد. حدس زده می‌شود طراحی بخش پشتی این نسخه با نسخه معمولی آنر ویو ۲۰ تفاوت‌های بیشتری داشته باشد. اگر به یاد داشته باشید، گوشی Huawei Mate RS Prsche Design و گوشی هواوی P20 پرو که از نظر مشخصات سخت‌افزاری شبیه به یکدیگر بودند و حتی هر دو در یک مراسم معرفی شدند، هیچ شباهتی در ظاهر به یکدیگر نداشتند. از همین رو ممکن است این بار نیز نسخه ماشینی از این گوشی، با نسخه معمولی آن تفاوت ظاهری زیادی داشته باشد.

از آن‌جایی که این گوشی از هم اکنون در وب‌سایت اینترنتی Vmall برای پیش‌فروش عرضه شده است، می‌دانیم که آنر ویو ۲۰ با نمایشگر حفره‌دار خود، در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود که هر دو نسخه به ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز هستند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توانیم به پردازنده پرچمدار Kirin 980 و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اشاره کنیم.

مدل پایه این گوشی با قیمتی در حدود ۴۰۵ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی، قیمتی در حدود ۴۸۰ دلار خواهد داشت. این قیمت‌های با توجه به مشخصات سخت‌افزاری این گوشی، فوق العاده است و از همین حالا می‌توان فروش خوبی را برای این محصول متصور شد. همچنین آنر ویو ۲۰ در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post قیمت و بسته‌بندی آنر ویو ۲۰ لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala