چندی پیش در خبرها داشتیم که قرار است شرکت وان پلاس با همکاری اپراتور EE در بریتانیا، اولین گوشی ۵G خود را عرضه کند. اگر برای شما هم سوال شده بود که این گوشی چه ظاهری خواهد داشت، به نظر می‌رسد اولین عکس پاسخ شما را خواهد داد. عکسی که در زیر می‌بینید، از یک جلسه در شرکت وان پلاس گرفته شده است که در آن آقای Pete Lau، مدیرعامل شرکت وان پلاس نیز حضور دارد. فردی که در این جلسه حضور داشته و این عکس را منتشر کرده، قطعا ریسک اخراج شدن را به جان خریده است.

در هر صورت، همانطور که می‌بینید، طراحی پشتی این گوشی با محصولاتی که وان پلاس تا به امروز عرضه کرده تفاوت زیادی دارد. در بخش پشتی این گوشی شاهد یک دایره بزرگ مشکی رنگ هستیم که دوربین‌ها و فلش LED در آن قرار می‌گیرند. وان پلاس ۷ که در فایل پاور پوینت نمایش داده شده، به رنگ قرمز است اما یک نسخه سفید رنگ آن را هم در سمت راست تصویر می‌بینیم.

هنوز نمی‌دانیم این گوشی آیا وان پلاس ۷ است یا اولین گوشی ۵G شرکت وان پلاس. درواقع قرار است گوشی ۵G این شرکت، زودتر از وان پلاس ۷ عرضه شود و از همین رو، به احتمال زیاد این گوشی اولین گوشی ۵G وان پلاس خواهد بود. این محصول قرار است در اوایل سال میلادی آینده عرضه شود که این یعنی زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است. همچنین با توجه به همکاری وان پلاس و T-Mobile در عرضه OnePlus 6T، بعید نیست این گوشی نیز با همکاری اپراتور T-Mobile در آمریکا عرضه شود.

یک نکته مهم این است که وان پلاس هنوز نمی‌داند که چطور باید تکنولوژی موج‌های میلی‌متری ۵G را در گوشی‌های خود پیاده سازی کند. از همین رو، این شرکت از تکنولوژی باند sub-6GHz برای اتصال ۵G در گوشی آینده خود استفاده کرد. این تکنولوژی را در حال حاضر اپراتور EE در اروپا و اپراتور T-Mobile در آمریکا پشتیبانی می‌کنند.

در نهایت، این گوشی در ابتدا در بریتانیا و توسط اپراتور EE عرضه می‌شود. پیش‌تر مدیرعامل وان پلاس گفته بود که این گوشی قیمتی ۱۰۰ الی ۲۰۰ دلار گران‌تر نسبت به گوشی وان پلاس ۶T خواهد داشت. پردازنده این گوشی اسنپدراگن ۸۵۵ خواهد بود و از مودم X50 ساخت شرکت کوالکام بهره می‌برد. این پردازنده را در گوشی وان پلاس ۷ نیز خواهیم دید با این تفاوت که در وان پلاس ۷، از مودم کوالکام ۴G X24 استفاده خواهد شد.

منبع: GSMArena

The post اولین عکس از وان پلاس ۷ یا OnePlus 5G لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala