هواوی در ماه مارچ سال ۲۰۱۸ یک گوشی با سه دوربین در بخش پشتی معرفی کرد که بیش از همه تعجب همگان را برانگیخت. این گوشی حالا پس از یک سال هنوز یکی از بهترین دوربین‌های موبایلی در دنیا را دارد و هواوی نیز کار سختی برای ساختن یک گوشی با دوربین بهتر، پیش روی خود می‌بیند. حالا این شرکت می‌خواهد برای نسل بعدی یعنی هواوی P30 Pro که در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، از چهار دوربین در بخش پشتی استفاده کند.

این خبر توسط شرکت Olixar که سازنده قاب‌های محافظ برای گوشی‌های هوشمند است، تایید شده است. به تازگی عکس‌های قاب محافظ ساخته شده توسط این شرکت برای گوشی هواوی P30 Pro منتشر شده که جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد.

این عکس‌ها توسط وب‌سایت MobileFun منتشر شده‌اند که از همین حالا این قاب‌ها را پیش فروش می‌کند. همانطور که در تصاویر بالا می‌بینید، در بخش پشتی این قاب محافظ، یک محفظه بزرگ برای قرار گیری چهار دوربین وجود دارد و در کنار آن شاهد فلش LED و سنسورهای مربوط به فوکوس لیزری هستیم. نکته قابل توجه دیگر این است که خبری از سنسور اثر انگشت در این بخش نیست که این یعنی احتمالا سنسور اثر انگشت هواوی P30 Pro در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

علاوه بر کیس محافظ P30 Pro، قاب محافظ هواوی P30 نیز منتشر شده است. آنطور که در تصاویر مربوط به P30 مشاهده می‌کنیم، به نظر خبری از دوربین چهارگانه نیست. در این قاب محافظ این گوشی نیز محفظه بزرگی برای دوربین وجود دارد اما از آن‌جایی که دیگر محفظه جداگانه برای فلش دوربین وجود ندارد، حدس می‌زنیم دوربین این گوشی سه گانه باشد. همچنین در این قاب نیز خبری از محفظه‌ای برای سنسور اثر انگشت نیست که این یعنی در این گوشی نیز سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

در نهایت، آخرین نکته مربوط به نمای جلویی گوشی در این قاب‌ها می‌شود. تصویری که در این قاب‌ها مشاهده می‌کنید، مربوط به گوشی اوپو R17 است. درواقع هدف این بوده که نشان داده شود پرچمداران بعدی هواوی از بریدگی قطره مانند در نمایشگر خود بهره می‌برند. از آن‌جایی که تصویر خبری از گوشی P30 هم وجود ندارد، شرکت Olixar ترجیح داده از تصویر اوپو R17 در این بخش استفاده کند. شما درباره هواوی P30 Pro چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post هواوی P30 Pro چهار دوربین خواهد داشت! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala