در کمال تعجب، به یک باره شرکت اچ‌تی‌سی گوشی جدید خود را با نام HTC Desire 12s معرفی کرد. تعجب از این جهت که تقریبا هیچ خبری از چنین محصولی منتشر نشده بود و کسی انتظار معرفی یک گوشی جدید از طرف اچ تی سی را نداشت. زبان طراحی این گوشی شبیه به U12 Life است. همچنین در سایت HTC اشاره‌ای به بخش پشتی این گوشی نشده و از همین جهت بعید می‌دانیم که از شیشه در این قسمت استفاده شده باشد و احتمالا این قسمت پلاستیکی است.

در بخش جلویی این گوشی، شاهد نمایشگری ۵.۷ اینچی با رزولوشن HD+ یا به طور دقیق‌تر ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل هستیم. این نمایشگر نسبت ۱۸:۹ دارد و هیچ خبری از ناچ یا بریدگی در نمایشگر این گوشی نیست. حاشیه این نمایشگر در کناره‌ها بسیار کوچک است اما حاشیه بالا و پایین نمایشگر، تقریبا زیاد است.

پردازنده اسنپ‌دراگن ۴۳۵، نیرودهنده با این گوشی است. HTC Desire 12s در دو نسخه با حافظه رم ۳ و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و مدل رده بالاتر با حافظه رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، عرضه می‌شود. همچنین پشتیبانی از کارت حافظه microSD نیز در هر دو مدل وجود دارد. در بخش پشتی گوشی نیز اگرچه در عکس‌ها به نظر می‌رسد شاهد دو دوربین هستیم اما در اصل تنها یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم f/2.0 قرار گرفته و در کنار آن نیز فلش LED حضور دارد. در زیر دوربین دستگاه نیز سنسور اثر انگشت دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی را هم یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی همراه با لنزی با دیافراگم f/2.2 تشکیل می‌دهد.

گوشی HTC Desire 12s از یک باتری ۳۰۷۵ میلی‌آمپری نیز بهره می‌برد اما متاسفانه خبری از پشتیبانی شارژ سریع در این گوشی نیست. سیستم عامل دستگاه نیز اندروید ۸.۱ اورئو خواهد بود که با رابط کاربری Sense UI همراه می‌شود. این گوشی از همین امروز در کشور تایوان در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و قرمز با قیمت ۱۹۵ دلار برای مدل پایه و قیمت ۲۲۵ دلار برای مدل رده بالا که رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد، تعیین شده است. خبری از عرضه این گوشی در خارج از تایوان منتشر نشده اما بعید نیست این گوشی را بازارهای در حال توسعه مثل چین و هند نیز ببینیم.

منبع: GSMArena

The post گوشی HTC Desire 12s معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala