همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

‌‌‌‌‌‌‌‌      ‌

نقد و بررسی شارژر دیواری PA-T14

auckey

اگر شارژ دستگاه شما خراب یا مفقود شده، یا علاوه بر شارژر اصلی دستگاه خود به دنبالی شارژر دومی هستید که کیفیت بسیار خوبی داشته و قابلیت‌های بسیاری را همسو با تکنولوژی روز دنیا فراهم کند شارژر PA-T14 بهترین انتخاب برای شماست. همچنین این شارژر مناسب کسانی است که می‌خواهند در یک پریز چندین دستگاه را درآن‌ِ واحد شارژ کنند. بسیاری از ما ممکن است در خانه یا در محیط کار با محدودیت تعداد پریز روبرو باشیم. کیفیت عالی این شارژر همراه با فناوری‌های مدرن و به‌روز، آن را به انتخابی ایده‌آل و مطمئن تبدیل کرده است.

Label_Product_Review

 

 

نقد و بررسی ماوس لاجیتک M170

mouse

ماوس لاجیتک مدل M170 یک محصول بسیار خوش‌دست است که از طریق دانگل USB به رایانه‌ی شما متصل می‌شود. شاید مشخصات فنی این ماوس روی کاغذ با سایر ماوس‌های میان‌رده تفاوت خاصی نداشته باشد و حتی بتوان با قیمت کم‌تری، محصولی با امکانات بیشتر تهیه کرد؛ ولی به‌محض دردست‌گرفتن و استفاده از آن به این نتیجه خواهید رسید که تنها نمی‌توان چند کلید کم‌تر یا بیشتر در ماوس را دلیل حرفه‌ای‌بودن یا نبودن دانست. در یک‌ کلام ماوس M170 شرکت لاجیتک سه کلید به‌اضافه‌ی یک بدنه‌ی پلاستیکی دارد که همان سه کلید آن‌قدر خوب و با دانش‌ مهندسی طراحی‌ شده‌اند که به‌راحتی می‌توان با آن از پس هر کاری برآمد؛ از طرفی طراحی ارگونومیکی بدنه‌ی آن باعث شده بدون ایجاد احساس خستگی در دستانتان از آن استفاده کنید.

Label_Product_Review

 

 

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ ۴۰JUC7920

samsungr-tv-review

با اضافه شدن پخش‌کننده‌های چندرسانه‌ای به تلویزیون‌ها و از طرف دیگر وفور فایل‌های باکیفیت صوتی و تصویری، میزهای تلویزیون از همیشه خلوت‌تر شده‌اند. این فایل‌ها را می‌توان به‌راحتی از اینترنت دانلود کرد و جدیدترین موزیک‌ها و فیلم‌های روز دنیا را در اختیار داشت.  با قابلیت ConnectShare Movie، کافی است حافظه‌ی USB یا هارددیسک خود را به تلویزیون متصل کنید تا بلافاصله از پخش فیلم‌ها، عکس‌ها یا موسیقی‌ مورد علاقه‌تان لذت ببرید. محتوای دلخواه شما در طیفی وسیع و با بالاترین کیفیت به‌راحتی قابل پخش است. اما این تمام توان JUC7920 نیست. سامسونگ با تکیه بر سیستم عامل قدرتمند خود، هزاران بازی هیجان‌انگیز برای میخ‌کوب کردن شما مقابل تلویزیون هوشمند خود ارائه کرده است. طراحان سامسونگ با قرار دادن طیف بسیار وسیعی از بازی‌های ویدیویی تجربه‌ی بازی را به سطحی بالاتر برده است. با طراحی بازی‌های مختلف، از خانوادگی گرفته تا مسابقه‌ای و حتی تیراندازی‌های هیجان‌انگیز، سامسونگ سعی کرده تا برای تمام افراد و سلیقه‌های گوناگون ایجاد سرگرمی کند. حالا با امکان پشتیبانی از دستگاه‌های متعدد، از جمله دسته بازی، برنامه‌های موبایل و حتی گجت‌های پوشیدنی، بازی کردن در صفحه نمایش بزرگ بیش‌از‌پیش جذاب‌تر شده است.

Label_Product_Review

 

 

نقد و بررسی پروژکتور جیبی فیلیپس PicoPix PPX4010

Projector-review

دستگاه پروژکتور جیبی PPX4010 در مقایسه با مد‌ل‌های رقیب سبک‌تر، کوچک‌تر و روشن‌تر است. شدت تابش ۱۰۰ لومنی این پروژکتور عملکرد بسیاری خوبی در تولید نور دارد و منبع نوری LED این محصول با عمر ۳۰٫۰۰۰ ساعته‌ی خود عدم نیاز به تعویض لامپ را تضمین می‌کند. از معایب این دستگاه می‌توان به عدم وجود باتری و اسپیکر داخلی اشاره کرد. اتصال به تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت نیازمند تامین برق به‌صورت جداگانه است. بهتر است از این پروژکتور همراه با لپ‌تاپ استفاده کنید.

Label_Product_Review

 

 

نقد و بررسی تست قند خون بایونیم GM110

bloodsugar

Bionime GM110 عملکردی مانند سایر دستگاه‌های تست قند خون دارد؛ با این تفاوت که نوار آن به شکل افقی وارد دستگاه می‌شود. حافظه‌ی ۱۵۰ عددی دستگاه و قابلیت میانگین‌گیری از نتایج در بازه‌های زمانی مختلف به پیگیری دقیق تغییرات قند خون کمک بسیاری می‌کند. حافظه‌ی دستگاه می‌توانست بیشتر باشد و سریع‌تر نتیجه روی صفحه ظاهر می‌شد. اما همه‌ی این‌ها امکاناتی جانبی هستند و چیزی که در مورد یک دستگاه تست قند خون اهمیت دارد دقت آن است که باید گفت Bionime GM110 در این زمینه بسیار خوب عمل می‌کند. بدنه‌ی باریک دستگاه باعث شده که همراه لوازم جانبی‌اش در یک کیف کوچک جا بشوند. این کیف با ابعاد کمی که دارد به‌راحتی داخل کیف جا می‌شود و می‌توان آن را همیشه همراه خود داشت. به‌طورکلی، Bionime GM110 با امکانات مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد برای اندازه‌گیری مرتب قند خون در منزل انتخاب مناسبی است.

Label_Product_Review

 

 

نقد و بررسی تلویزیون شهاب ۴۰S

shahab

این تلویزیون را دست‌کم نگیرید! با تهیه‌ی آن، یک مرکز تفریح واقعی را به منزل خود هدیه می‌کنید که تمامی انتظارات شما را از تلویزیون برآورده می‌کند. کیفیت تصویر خوب، سیستم صوتی کارآمد و ورودی و خروجی‌های متعددش، همگی این تلویزیون را به محصولی بسیار خوش‌ساخت تبدیل کرده‌اند.

Label_Product_Review

 

 

منبع متن: digikala