یکی از بزرگ‌ترین بروزرسانی‌های اپ Photos گوگل از امروز شروع شده است و به صورت موج به موج، در حال فعال شدن برای کاربران است. همانطور که در مراسم Google IO امسال شنیده بودیم، قرار است قابلیت‌های مختلفی برای به اشتراک گذاشتن عکس‌ها به Photos اضافه شود و این آپدیت جدید هم دقیقا این قابلیت‌ها را به اپ عکس گوگل، اضافه می‌کند.

پس از بروزرسانی، یک تب جدید به اسم Sharing در پایین اپ اضافه می‌شود.

پس از بروزرسانی، یک تب جدید به اسم Sharing در پایین اپ اضافه می‌شود که راه‌های مختلفی را برای به اشتراک گذاشتن عکس در مقابل شما قرار می‌دهد. برای مثال، خود اپ به شما عکس برای اشتراک پیشنهاد می‌دهد و حتی به شما می‌گوید که این عکس را با فلانی به اشتراک بگذارید. این قابلیت به لطف هوش مصنوعی گوگل و امکان تشخیص چهره فراهم شده است. گوگل برای مثال می‌فهمد که شما از فلانی عکسی گرفته‌اید یا با فلانی در یک مهمانی حضور داشته‌اید و به شما پیشنهاد می‌دهد که عکس‌های مهمانی را برای او بفرستید.

عکس‌هایی که دیگران هم برای شما فرستاده‌اند، در تب Sharing نمایش داده می‌شوند. امکان به اشتراک گذاشتن خودکار عکس‌ها هم وجود دارد. یعنی می‌توانید بی‌خیال پیشنهادهای گوگل شوید و بگذارید اپ Photos، به صلاح دید گوگل، عکس‌ها را برای دوستان‌تان بفرستد. می‌توان قوانینی را هم تنظیم کرد. برای مثال می‌توانید به گوگل بگویید که هر عکسی که از فرزندتان گرفتید، مستقیما با همسرتان به اشتراک گذاشته شود.

منبع: The Verge

منبع متن: digikala