شرکت ال‌جی گوشی G6 پلاس را معرفی کرد. گفته می‌شود که این شرکت کره‌ای دو مدل G6 پلاس و G6 پرو را پس از پرچم‌دار فعلی خود، جی۶، به زودی راهی بازار کند.

ال‌جی جی۶ پلاس، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و می‌توان آن را به‌صورت بی‌سیم شارژ کرد. ال‌جی برای این تلفن همراه هوشمند، هدفون‌های با کیفیت شرکت B&O PLAY را در نظر گرفته است. این گوشی مشخصات مشابهی با جی ۶ دارد.

شرکت ال‌جی، G6 پلاس را به نسخه ۷ اندروید مجهز و استاندارد IP68 را برای آن دریافت کرده است. به همین دلیل این تلفن همراه هوشمند در برابر آب، گرد و غبار و ضربه مقاوم است. جی ۶ پلاس از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با تراکم پیکسل ۵۶۱ ppi بهره می‌برد.

این گوشی یک دوربین ۵ مگاپیکسل سلفی و دو دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسل با ۱۲۵ درجه زاویه دید دارد. در قلب این گوشی، ۶ گیگابایت رم و یک تراشه اسنپ‌دراگون ۸۲۱ قرار گرفته است. یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم ال‌جی جی ۶ پلاس را همراهی می‌کند.

جی ۶ پلاس قرار است در سه رنگ مشکی (Optical Astro Black)، آبی (Optical Marine Blue) و طلایی (Optical Terra Gold) عرضه ‌شود. گفته شده که این گوشی برای بازار هر کشوری به‌صورت جداگانه معرفی می‌شود. احتمالا فروش جی‌ ۶ پلاس در بازار کره جنوبی و از ماه جولای شروع می‌شود. هنوز قیمت نهایی این تلفن همراه هوشمند مشخص نشده است.

منبع: PhoneArena

منبع متن: digikala