هوآوی به‌طور رسمی از آنر ۹ (Honor 9) رونمایی کرد. این گوشی ویژگی‌های جالبی دارد که در ادامه با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

هوآوی آنر ۹ یک صفحه نمایش ۵٫۱۵ اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰p دارد. استاندارد محدوده رنگ این گوشی با دو پرچم‌دار آیفون ۷ و گلکسی اس۸ برابری می‌کند. این تلفن همراه هوشمند به اندروید نسخه ۷ مجهز شده است.

آنر ۹ یک صفحه نمایش ۵٫۱۵ اینچی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰pدارد.

در دل این گوشی از تراشه Kirin 960 استفاده شده که مشابه دو گوشی Mate 9 و P10 است. هوآوی آنر ۹ به ۶ گیگابایت رم مجهز شده و قرار است در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه ‌شود. فضای یکی از سیم‌کارت‌های این گوشی به عنوان کارت حافظه جانبی نیز می‌تواند مورد استفاده کاربران قرار بگیرد.

آنر ۹ به دوربین دوتایی ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسل مجهز شده است. دوربین این گوشی توانایی زوم اپیتکال به میزان دو برابر را دارد. هوآوی حالت‌های پرتره (Portrait) و بوکه (Bokeh) را نیز در اختیار علاقمندان قرار داده است. این گوشی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

برای آنر ۹، قابلیت Huawei Pay به عنوان سرویس پرداخت برای گوشی‌های هوآوی لحاظ شده است. این قابلیت به کمک NFC انجام می‌پذیرد. بدنه فلزی آنر ۹ قاب پشتی شیشه‌ای دارد و در رنگ‌های خاکستری، آبی و طلایی عرضه می‌شود. یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی این تلفن‌ همراه هوشمند را همراهی می‌کند.

آنر ۹ قرار است از تاریخ ۲۶ خرداد توسط تعدادی از فروشگاه‌های چینی به فروش برود. مدل ۶۴ گیگابایتی این گوشی، ۴۰۰ دلار و مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن، ۴۴۰ دلار قیمت دارد.

منبع: GSMarena
E3-2017-Ad

مطلب هوآوی آنر ۹ رسما معرفی شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala