هنوز حدود دو هفته تا اکران فیلم ترسناک «آن: بخش دوم» باقی مانده و نمرات منتقدان به فیلم نیز منتشر نشده است اما برخی از منتقدان و اهالی رسانه فیلم را به شکل زودهنگام دیده‌ و در شبکه‌های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند.

بر اساس نظرات اولیه این فیلم تقریبا سه ساعته با استقبال نسبتا گرمی روبرو شده با این وجود تردید‌هایی درباره اینکه آیا می‌توان آن را ترسناک‌تر از قسمت اول مجموعه در نظر گرفت یا نه مطرح شده است.

در ادامه برخی از این نظرات را بررسی می‌کنیم:

شان اوکانل از وبسایت سینمابلند گرچه فیلم را دوست داشته اما معتقد است اگر بخواهیم آن را از نظر ترسناک بودن بررسی کنیم باید بگوییم که به پای قسمت اول مجموعه نمی‌رسد با این وجود باید این نکته را نیز در نظر گرفت که بازی‌ها درخشان‌اند.

مایک رایان از وبسایت آپراکس در واکنش به فیلم نوشته از بخش عمده آن لذت برده اما معتقد است ریتم فیلم به خوبی قسمت اول نیست. رایان همچنین از برخی جزئیات فیلمنامه انتقاد کرده است.

کریس اونجلیستا از اسلش‌فیلم شیوه آغاز فیلم را دوست نداشته و نسبت به برهم‌کنش بازیگران نیز ابراز نارضایتی کرده با این وجود او فیلم را در کل رضایت بخش دانسته و گفت اگر دو قسمت مجموعه را کنار یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم شاید با یکی از معدود مجموعه‌هایی طرف باشیم که از آثار استیون کینگ اقتباس شده‌اند، توانسته‌اند لهجه ویژه او را حفظ کنند و نوعی ترجمه تصویری برای آن بیافرینند.

نهایتا اریک دیویس از وبسایت فاندانگو معتقد است «آن: بخش دوم» میراث‌دار خوبی برای قسمت اول مجموعه بوده گرچه داستانی سنگین‌تر را روایت می‌کند. این تحلیلگر همچنین معتقد است ۴۵ دقیقه پایانی فیلم حقیقتا قوی و تاثیرگذار از کار درآمده است.

«آن: بخش دوم» ۱۵ شهریور روی پرده می‌رود و براساس پیش‌بینی‌های ابتدایی تخمین زده می‌شود که قسمت دوم این مجموعه ترسناک افتتاحیه‌ای بین ۹۵ تا ۱۱۰ میلیون دلار را تجربه کند.

The post اولین واکنش‌ها به فیلم ترسناک «آن: بخش دوم» منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala