روز گذشته دیزنی تریلر رسمی فیلم سینمایی «علاءالدین» (Aladdin) که بازسازی لایو اکشن یکی از انیمیشن‌های قدیمی، موفق و محبوب این شرکت است را منتشر کرد.

جهانی جدید برای طرفداران انیمیشنی که سال ۱۹۹۲ ساخته شد و پس از انتشار اولین تیزرش ابهامات و انتقاداتی را برانگیخت. خیلی‌ها معتقد بودند این کار دیزنی یعنی نابود کردن خاطرات و نوستالژی‌های گذشته اما بعضی‌ها هم از نزدیک‌شدن به‌ زمان اکران فیلم هیجان‌زده شدند. بعضی از تیم بازیگری خوششان نیامد و کسانی هم از زیبایی‌شناسی و عدم تطابق فیلم با انیمیشن انتقاد کرده‌اند.

بعضی از انتقادها به رنگ‌بندی و دنیای بصری اثر معطوف بود. انتقادهایی که احتمالا با انتشار تریلر جدید کاهش یابد. می‌شود حدس زد این تریلر بیش از پیش به جهان انیمیشن نزدیک شده و دست کم بخشی از فضای رنگین و چشم‌نواز مورد علاقه هواداران را پیش چشم‌شان می‌آورد.

فیلم‌ سینمایی علاءالدین را گای ریچی انگلیسی کارگردانی کرده و در حالی که منا مسعود نقش علاءالدین را به عهده دارد، ویل اسمیت ایفاگر نقش غول چراغ جادو خواهد بود.

دیزنی امسال دو فیلم دیگر یعنی «دامبو» و «شیرشاه » را هم روی‌ پرده خواهد برد تا در سال ۲۰۱۹ شاهد سه بازسازی مختلف از انیمیشن‌های این شرکت باشیم.

کارگردان فیلم سینمایی دامبو تیم برتون و کارگردان شیرشاه جان فاورو است. از نظر زمانی ابتدا دامبو، سپس علاءالدین و نهایتا شیرشاه روی پرده سینما می‌روند.

در سال میلادی جاری قسمت‌های جدیدی از مجموعه‌های «داستان اسباب‌بازی» و «منجمد» که در میان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های دیزنی قرار دارند هم اکران خواهند شد و دیزنی برای مخاطبان انیمیشن دوستش چیزی کم نگذاشته است؛ چه از نظر بازسازی لایواکشن انیمیشن‌ها و چه از نظر ساخت انیمیشن‌های جدید.

به نظر می‌رسد در فیلم سینمایی علاءالدین شاهد تعدادی از ترانه‌های مشهور انیمیشن علاءالدین همچون «یک دنیای کاملا جدید» (A Whole New World) خواهیم بود. ترانه‌ای که توانست جایزه گرمی را برای بهترین ترانه سال کسب کند.

جدیدترین تریلر فیلم سینمایی علاءالدین را ببینید.

 

The post جدیدترین تریلر فیلم سینمایی «علاءالدین» منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala